کد خبر: ۱۱۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
قائمی گفت: یکی از راهکارهای موجود، این است که به تولیدی های کوچک و فعال حداقل تا 5 سال معافیت مالیاتی و تخفیف در حق بیمه اعطا کنند و دولت با این کار به گونه ای هم از تولید ملی حمایت کند و هم اشتغال زایی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری ، سید مجتبی قائمی عضو شواری تخصصی بسیج اصناف با بیان اینکه حق بیمه کارگران یکی از مشکلاتی است که واحدهای تولیدی با آن دست و پنجه نرم می کنند، گفت: متأسفانه اینگونه هزینه ها برای تولیدی های کوچک و متوسط بسیار سنگین است و گاها به دلیل عدم توانایی در پرداخت، مجبور به تعطیلی کارگاه خود هم می شوند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج اصناف به دنبال مرتفع کردن اینگونه مشکلات اصناف است، افزود: یکی از راهکارهای موجود، این است که به تولیدی های کوچک و فعال حداقل تا 5 سال معافیت مالیاتی و تخفیف در حق بیمه اعطا کنند و دولت با این کار به گونه ای هم از تولید ملی حمایت کند و هم اشتغال زایی کند.

عضو شواری تخصصی بسیج اصناف اظهار داشت: دولت با این کار نه تنها ضرر نمی کند بلکه در اینده ای نزدیک، نتایج مطلوب آن را در اقتصاد کشور حس خواهد کرد، چرا که احیا واحدهای تولیدی راکد به سرعت در اقتصاد کشور اثر می گذارد.

انتهای پیام/
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: