پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۴۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان فارس مطرح کرد
مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان فارس گفت: بیش از ۸۰۰ نفر از اعضای سازمان بسیج حقوق‌دانان فارس، کارمندان و قضات دادگستری نمایش میدانی فصل شیدایی را مشاهده کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از فارس؛ سعید یوسفی، مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان فارس، پیرامون نمایش فصل شیدایی گفت: نمایش میدانی فصل شیدایی از ۱۰ الی ۲۲ شهریورماه ، سرنوشت انسان را از آغاز خلقت تا دوران ظهور و بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران را به‌صورت ترکیبی از نور، موسیقی و جلوه‌های ویژه روایت کرد.

 

 وی بابیان اینکه استقبال اقشار مختلف مردم از نمایش فصل شیدایی بی‌نظیر بود، افزود: بیش از ۸۰۰ نفر از اعضای سازمان بسیج حقوق‌دانان فارس، کارمندان و قضات دادگستری نمایش میدانی فصل شیدایی را مشاهده کردند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به فعالیت سازمان بسیج حقوق‌دانان فارس در حاشیه فصل شیدایی، تصریح کرد: غرفه مشاوره حقوقی رایگان در حاشیه این نمایش میدانی برپا بود و  مشاوره حقوقی رایگان به بازدید کنندگان ارائه داده است.

 

یوسفی با اشاره به استقبال ۱۵۰ هزارنفری مردم فارس و شیراز  از نمایش فصل شیدایی، مطرح کرد: استقبال بی‌نظیر مردم از این نمایش بیانگر علاقه و نیاز و توجه مردم به‌ آثار فاخر هنری ایرانی و اسلامی است.

 

وی بیان کرد: به دلیل تعداد کم آثار هنری ایرانی اسلامی ست که  آثار بی‌محتوا و برگرفته از فرهنگ غربی به‌خصوص در سینماها و تئاتر پر مخاطب جلوه میکنند ، این در حالی ست که استقبال گسترده و بی‌نظیر مردم شیراز از فصل شیدایی، نویسندگان و کارگردانان انقلابی را موظف به تولید بیشتر این‌چنین محتواهایی کرده است چرا که فصل شیدایی نشان داد آثار فاخر فرهنگی طرفداران خاص خود در شیراز را دارد که کم شمار هم نیستند.

 

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان فارس بابیان اینکه بازدید حقوق‌دانان با همکاری معاونت فرهنگی دادگستری کل استان فارس بوده است، از معاونت فرهنگی دادگستری کل استان به دلیل هماهنگی با این سازمان تشکر کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: