شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۴:۱۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۱۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
کارگاه آموزشی سواد رسانه ای در ارسنجان برگزار شد
سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده سپاه ارسنجان در این کارگاه گفت: در عصر جدید ارتباط، هر روز افراد را در معرض اخبار و اطلاعات جدید قرار داده است که ذهن افراد را درگیر کرده و تغییرات محسوس و نامحسوسی در زندگی فردی به جا می گذارد

به گزارش تنویر ارسنجان کارگاه آموزش سواد رسانه ای با هدف آموزش و ارتقاء سطح بینش و سواد رسانه ای فعالان و علاقه مندان در شهرستان ارسنجان برگزار شد. در این دوره به موضوعات سوژه یابی در رسانه، مولفه های جنگ نرم، دغدغه های فرهنگی و رسانه ای پرداخته شد.

این دوره با بهره گیری از استاد ضابط از تهران برای اولین بار در شهرستان ارسنجان  در روز های چهار شنبه وپنج شنبه -10و11آبان ماه به مدت دو روز برگزار شد .

موثرترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی نوپدیدناشی از فضای مجازی و رسانه آموزش است

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده سپاه ارسنجان در آغاز این برنامه ها اظهار داشت: ارتقای سواد رسانه ای می تواند نقش موثری درکاهش آسیب های اجتماعی نوپدیدناشی از فضای مجازی و رسانه داشته باشدکه هدف برپایی این دوره نیز می باشد.

  قادری در این کارگاه گفت: در عصر جدید ارتباط، هر روز افراد را در معرض اخبار و اطلاعات جدید قرار داده است که ذهن افراد را درگیر کرده و تغییرات محسوس و نامحسوسی در زندگی فردی به جا می گذارد

وی در پایان گفت کسب آموزش های تخصصی و ارتقای سطح سوادرسانه ای را یک مهم دانست و گفت: سواد رسانه یک مهارت است که شایان بهبود و توسعه خواهد بود و این کارگاه آغازگر ارتقای سطح سوادرسانه ای است .

نام:
ایمیل:
* نظر: