پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۴:۴۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۱۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
در آستانه یوم الله 13 آبان؛
در آستانه یوم الله 13 آبان ، فرمانده سپاه ارسنجان و نماینده ولی فقیه در سپاه ارسنجان ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.
به گزارش تنویر ارسنجان در آستانه یوم الله 13 آبان سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان ارسنجان و حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی پویا نماینده ولی فقیه در سپاه، ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله 13 آبان روز حماسه حضور فرزندان انقلاب اسلامی است؛ 13 آبان تجلی‌گاه اراده مؤمنان برای سرکوبی استکبار است؛ 13 آبان روز ذلتِ آمریکا و عزت ایران اسلامی است؛ 13 آبان روز مردانِ مرد عصر معاصر است؛ 13 آبان روز مرگ همه طاغوت‌ها و ایادی آنان است؛ 13 آبان روز وحدت، صلابت و همدلی و همزبانی یک ملت و دولت بر علیه آمریکای جنایتکار است و و در یک کلام 13 آبان روز بیعت مجدد ملت با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست و در این مسیر الهی هرکسی بر آن است تا با حضور پرشور و انقلابی، دین خود را به اسلام ادا نماید.

این بیانیه شعار راهبردی "مرگ بر آمریکا" را همچنان تابلوی وحدت و اراده ملی ملت غیور ایران در عرصه‌ "استکبارستیزی" و نشانه‌ بارز انزجار جبهه مقاومت ضد آمریکایی در میهن اسلامی و بلکه در جهان اسلام توصیف و تصریح کرده است: فراگیر شدن شعار "مرگ بر آمریکا" در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی که از مظاهر اصلی "قدرت ملی" و "عمق استراتژیک جمهوری اسلامی" به شمار می‌رود، محصول عملکرد انقلابی و غیرمحافظه کارانه‌ ملت ایران در مبارزه با نظام سلطه و استکبار یعنی آمریکای شرور و جنگ افروز می باشد و این نماد حماسی، همواره سیاست‌های ظالمانه دولت مستکبر، غیرقابل اعتماد و عهد شکن ایالات متحده در قبال جامعه‌ بشری از جمله ایران اسلامی را به گونه‌ای الهام بخش و عبرت آموز یادآوری می‌کند.

امسال ۱۳ آبان را در حالی برگزار می‌کنیم که رئیس‌جمهور آمریکا با نقض پیمان هسته‌ای و جعل تحریم‌های جدید که از آنها به عنوان مادر تحریم‌ها یاد می‌کند، عملا با ملت و دولت ایران اعلام جنگ کرده است.

در ادامه، این بیانیه خصومت ورزی حاکمان کاخ سفید علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران را سیاستی مستمر از سوی دشمنان معرفی کرده و با تأکید برضرورت هوشمندی در برابر فتنه "نفوذ" به عنوان راهبرد جاری دولت آمریکا در قبال جمهوری اسلامی، افزوده است: بدون شک آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به عنوان نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.

ملت ایران همه عضو سپاه پاسداران و بسیج هستند؛ آمریکا با تحریم سپاه، کل ملت ایران را تحریم کرده است. پاسخ این گستاخی سیلی محکم به آمریکا و رژیم جعلی اشغالگر قدس است. آمریکا باید بداند دستان پرقدرت ملت ایران، گلوی آنها را در منطقه و جهان گرفته و بزودی آنها را خفه می‌کند. آنها باید بساط خود را از غرب آسیا برچینند در عیر اینصورت دچار عذاب و قهر ملت ایران می‌شوند.

سپاه شهرستان ارسنجان با پیروی از رهبر عظیم‌الشان جهان اسلام حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و شیطان بزرگ از کلیه اقشار و آحاد مختلف ملت سوگوار و عزادار شهرستان بویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی دعوت می‌کند تا باردیگر به تأسی از مولا و رهبر سازش‌ناپذیر خود امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در برابر نظام سلطه ایستاده و باحضور پرشور، معنوی و گسترده در تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه و طنین‌انداز کردن شعار‌های "هیهات مناالذله"، "مرگ بر آمریکا" دودمان استکبار جهانی را برباد دهند.


بیانیه مشترک فرمانده سپاه ارسنجان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارسنجان

نام:
ایمیل:
* نظر: