گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
بیانیه؛
سپاه ناحیه سپیدان در بزرگداشت سالروز 13آبان بیانیه ای را صادر کرده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در بزرگداشت سالروز 13آبان بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((و لقد بعثنا فی کل امه رسولا ان اعبدوا الله و اجتنبو اطاغوت))

13آبان ، این روز تاریخی مبارزه با طاغوت جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و روز تثبیت حکومت الله در میان مستضعفان و پا برهنگان جهان اسلام و بلکه آزادگان تمام جهان فرا رسید و تبلور این آیه شریفه را در عرصه اجتماعی و عرصه سیاست خارجی به ما نشان داد . که هدف هر رسولی در هر جامعه ای و هر زمان تاریخی بیش از این دوگانه اصل رهنما ی الهی نبوده است که خدار را عبادت کنیم و زیر یوغ ستمکاران نرویم .

امام شهدا نیز پیامبر گونه و بسان فرستاده ای الهی ، این تعلیم رسول اعظم را در گوش ما زمزمه کرد که فقط به حاکمیت اسلام تن دهیم و شعائر آن را برپا داریم و مقدرات زندگی خود را از چنگال ظلم و ستم مستبدان جهانی که دعوی آزادی ابناء بشر را دارند ، رها کنیم . که دیر زمانی بود که طوق بردگی این خود پرستان دیوصفت بر گرده امت اسلامی سنگینی می کرد.

امروز اگر کوچکترین اقامه عدلی در جامعه ما می شود و اگر جزئی ترین احکام دین مبین اسلام ،که ضامن سعادت دو جهان است ، در کشور اجرا می شود و اگر پرچم عزت و استقلال و سر بلندی ما در تارک جهان به اهتزاز در آمده است ، فقط و فقط ما را مدیون شهدای دانشجوی خط امام و امام شهدا می کند که بی راهبری حکیمانه و بی نقص آن پیر روشندل و فرزندان دانشجوی در خون غلطیده او محال می نمود.

آری 13 آبان انقلابی از نو بود و انقلاب اول را که استبداد داخلی را بر کنار کرد و اسلام را حاکم نمود ، کامل می کرد . 13 آبان روز تاریخی صدور انقلاب ما به اقصی نقاط گیتی بود تا در هر جای جهان پرچم توحید برافراشته شود و ندای لا اله الا الله بر هر زبانی جاری شود و هر حاکم زور گوی مستبد جهانی که منیت خود را بجای حکم او بر مردم تحمیل می کند ، سرنگون شود.

شاید آن سال‎ها که دولتمردان غربی با ژستی روشنفکرانه، بر دانشجویان آزاده که راه خود را تنها پیروی از خط امام برگزیده بودند، ایراد می گرفتند و بر مبنای حقوق بین المللی خود ساخته، تسخیر لانه جاسوسی را اقدامی غیر دیپلماتیک قلمداد می کردند، شاید هیچ‎گاه تصور نمی‎کردند، تنها 34 سال آینده در سالروز همان ایام، بر آنها نیز مشخص شود که ایالات متحده که در جمهوری اسلامی از دیرباز به شیطان بزرگ، شهرت داشته است، حتی به هم پیمانان خود نیز، رحم نکرده و جاسوسان خود را از طریق سفارتخانه های خود، به کشورهای اروپایی گسیل کرده و حتی جاسوسی را به عالی ترین مقامات سیاسی اروپا نیز کشانده است.

این گونه است که بار دیگر بر همگان آشکار گردید که ملت ایران مانند همیشه پیش قراول مبارزه با ظلم و ستم و استکبار و جاسوسی است.

از این روست که امسال سالگرد 13 آبان تنها، یک بزرگداشت ملی نیست بلکه تبدیل به روزی بین المللی شده است و شایسته است تمامی مردم دنیا، در اعتراض به اعمال شیطانی و خلاف حقوق بشر شیطان بزرگ، به پا خیزند و شعار آزادی از بند استعمارو استثمار جهانی را سر دهند.

وظیفه ما و تمامی آزادی خواهان جهان تنها گرامی داشت آن روز عزیز نیست که البته همین نیز مغتنم است .

لکن وظیفه ما مبارزه عملی با استکبار جهانی و در راس آن آمریکا است که تا خوی جهان خواری در او هست ، انگیزه مبارزه مردانه با او هم ، چون خونی در رگ های آزادگان جهان جاریست. و در این راه ما تنها یک یادگار از آن مرشد وارسته به یاد داریم و بس که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: