گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
حوزه دانش آموزی شهید فهمیده فراشبند
دانش آموز بسیجی در گفت و گو با حوزه شهید فهمیده؛عمل به موقع دیروز بستن کمربند نارنجک به کمر و اکنون نیز مقابله با تهاجمات فرهنگی است و امروز یک دانش آموز باید افسر جنگ نرم باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهید فهیده فراشبند؛ گفت و گو با دانش آموز بسیجی علیرضا رحیمی به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز

علیرضا رحیمی از دانش آموزان پایه سوم رشته ریاضی و فیزیک دبیرستان امیر کبیر فراشبند، که چندسالی است  فعالیت خود را در حوزه بسیج آغاز کرده.

فرمانده واحد امیر کبیر با بیان اینکه یکسری آسیب ها و هجمه های فرهنگی تاثیر گذار باعث جلوگیری از پیشرفت دانش آموزان موفق شده است افزود: محیط پاک بسیج می تواند بسیجیان و حتی دانش آموزان را از آسیب هایی که می تواند به درس و نوع تفکر آن ها لطمه بزند در امان نگه دارد.

این دانش اموز بسیجی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه ی بسیج برای پیشرفت درسی و حتی فکری دانش آموزان صورت میگیرد و از جمله آن ها نیز می توان رقابت های علمی و تشویق مسئولین بسیج را اشاره کرد  بیان داشت: وقتی دانش اموز بسیجی تاثیر گذار است که از لحاظ علمی هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

فعال بسیج دانش آموزی بیان کرد، طبق فرمایش مقام معظم رهبری از ویژگی های یک فرد بسیجی عمل به موقع آن ها می باشد.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه این  شهید فهمیده دارای بصیرت کامل بوده و عمل به موقع را نیز اجرا کرده اند افزود: عمل به موقع دیروز بستن کمربند نارنجک به کمر و اکنون نیز مقابله با تهاجمات فرهنگی است و امروز یک دانش آموز بسیجی باید افسر جنگ نرم باشد .



وی  با بیان اینکه جنگی که امروز ما با آن سر و کار داریم جنگ با تفکر ها است تصریح کرد: دشمنان با برنامه ریزی کامل این تفکرات را به خورد مردم ما و مسلمانان می دهند و ما باید با آن ها مقابله کنیم، دشمنان داخلی و خارجی ما خیال باطل در سر خود نپرورانند،ما تا آخر انقلابی میمانیم.

این دانش آموز بسیجی با تاکید بر اینکه عمل به موقع از جمله ویژگی بسیجی ها است گفت: شهید فهمیده این ویژگی را دارا و از بصیرت بالایی برخوردار بوده است چراکه فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی که در وجود این شهید بوده است باعث ایستادگی او در مقابل دشمنان شده است و  اکنون این به گونه ای است که دشمنان به دنبال گرفتن این فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی جوانان ما هستند.

فرمانده واحد دانش اموزی امیر کبیر در اخر با توجه به پیشرو بودن یوم الله 13 آبان بیان کرد؛ بدون شک مردم شهید پرور و همیشه در صحنه فراشبند همانند گذشته باری دیگر با حضور حداکثری خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان مشتی بر دهان دشمنان نظام جمهور اسلامی ایران زده و وحدت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سخن اخر این دانش آموز بسیجی به دانش آموزان و نوجوانان: دانش آموز باید انقلابی و گوش به فرمان ولی فقیه باشد، دانش آموزان ما باید بصیر باشند و افسر جنگ نرم باشند چراکه جبهه امروز با جبهه گذشته فرق کرده است و دانش آموزان آیندسازان ایران عزیز هستند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: