گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
سردار شریف در اجتماع راهپیمایان 13 آبان یزد:
سخنگوی سپاه گفت: آمریکا با توطئه و تفرقه افکنی به دنبال ایجاد امنیت برای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در اجتماع راهپیمایان ۱۳ آبان یزد در میدان امیرچخماق با اشاره به دشمنی‌های بی‌امان دنیای استکبار و بدخواهان انقلاب وایران اسلامی در طول دهه های گذشته اظهار داشت: ملت ایران ۳۹ سال است که انواع و اقسام بحران ها و توطئه های دشمنان را پشت سر گذاشته و اکنون روی پله عزت وترقی ایستاده است.

وی با برشماری برخی توطئه های دشمن بر علیه ملت ایران ،بیان کرد: ایجاد نا امنی در شمال‌غرب و جنوب کشور که به دست دشمنان انجام شد، نتوانست انقلاب را از ریل خود خارج کند و انواع و اقسام ناآرامی‌ها و ایجاد گروهک‌های ساخته دست آمریکا و حتی کودتای ۲۸ مرداد نتوانست ملت ایران را از ادامه مسیر مبارزه منصرف کند.

سردارشریف با اشاره به اقدامات دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی و افشای اسناد جاسوسی آمریکا که امروز به ۷۵ جلد کتاب مرجع و مهم مبدل شده است ، عنوان کرد: امروز هم می‌بینیم که آمریکایی‌ها دست از اقدامات خصمانه و دشمنی بر علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بر نخواهند داشت .

مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: امروز ملت‌ها به برکت استقامت و پایداری جمهوری اسلامی ایران یکی پس از دیگری به ماهیت واقعی آمریکا پی می‌برند و خباثت‌های آمریکا دیگر برای همه مردم جهان آشکار شده است.

وی در ادامه یادآور شد: اینکه امروز رئیس جمهور آمریکا، ملت ایران را تروریست خطاب می‌کند از قدرت آمریکایی‌ها نیست ، بلکه از ضعف آنها است و ملت ما استوار و محکم در خط امام و رهبری و آرمان‌هایش ایستاده و از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارد و برای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب  تلاش می‌کند.

سردار شریف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف آمریکا در منطقه  اظهار داشت: آمریکا ایجاد امنیت برای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه را دنبال می‌کنند، اما مسلمانان با کمک یکدیگر چنین اجازه‌ای را به آمریکا نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان مسلمان و حماس فلسطین دفاع جانانه‌ای در منطقه دارند و این مقاومت خود را از ملت ایران الگو گرفته اند و امروز همگان می‌دانند که رژیم غاصب صهیونیستی یک دشمن مشترک برای مسلمانان است و همانطور که رهبری فرمودند؛ این رژیم تا ۲۵ سال آینده بیشتر دوام نخواهد داشت.

سخنگوی سپاه ادامه داد: آمریکا در اقدامات خود با ترفندهای مختلف برای امنیت آفرینی و حضور صهیونیست‌ها در منطقه تلاش کرده اما با درایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب به توفیقی دست نیافتند.

وی تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات مردم مسلمان سایر کشورها ، نداشتن رهبری خردمند، هوشیار و شجاع همچون رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امروز به برکت دفاع مقدس و آموزه های گرانسنگ آن دوران ، امنیت منطقه حفظ شده و ملت ایران بدانند که آمریکایی‌ها فقط شعار می‌دهند و جرأت عمل ندارند زیرا می‌دانند که حریف ملت ایران نمی‌شوند.

سردارشریف در پایان تصریح کرد: ما به برکت هوشیاری مردم و بینش رهبر معظم انقلاب چندین گام از آنها جلوتر هستیم و اجازه هیچ اقدامی علیه امنیت ملی را به دشمنان نخواهیم داد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: