جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۴۳:۴۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
همزمان با فرارسیدن 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، کانون بسیج مهندسین کازرون بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:
به گزارش بسیج مهندسین فارس،همزمان با فرارسیدن 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، کانون بسیج مهندسین کازرون بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرأت تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به معنای نفوذ در رفتار ملت ها وکشور های دنیا بدون تهدید وارعاب به شمار آورد. یوم الله 13 آبان لوحی زرین از افتخارات انقلاب اسلامی است. سیزدهم آبان در حافظه تاريخي ملت غيور ايران همواره با استكبارستيزي و دشمني با اين تروريست بالذات دولتي، آمريكاي جهانخوار، همراه بوده است. مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (علیه السلام)، به رخ جهانیان کشانده اند که هیهات من الذله حاشا که ما زير يوغ استكبار جهاني و نوچه های لاابالی آن در منطقه و جهان برويم. سیزدهم آبان ماه در واقع نماد انقلابي به پيش آهنگي نسلي نو و راهبري پير مدبري است كه رهروانش بر گلدسته‌هاي رفيع خاكش اذان شهادت سر داده‌اند. يادآور حماسه بزرگ مرداني است كه جاودانگي استكبار ستيزي و استبدادگريزي اسلام ناب را در پس نفرت از وطن‌فروشي و بيگانه‌پرستي به بار نشسته‌اند. همان روزی که در آن فرزندان انقلاب و هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، ستون های استکبار جهانی را لرزاندند. امام امت سیزده آبان را انقلابی بزرگتر از بهمن 57 نامید، چرا که در بهمن 57 مردم ایران یکی از نوکران شیطان بزرگ و اسراییل جنایتکار را از کشور رانده و در ۱۳ آبان ماه، خود شیطان بزرگ، بیرون انداخته شد. اما شیطان قسم خورده انقلاب اسلامی، هرگز از پای ننشست و مزدورانش را برای گرفتن انتقام به خط کرد. کشورهای عربی منطقه که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل پیمان حکومت پهلوی با آمریکا و صهیونیست، مدعی عداوت با رژیم صهیونیستی بودند، بعد از انقلاب که ایران، رهایی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی غاصب را سرلوحه کار نظام اسلامی اعلام کرد، به جای این که از این فضا برای دستیابی به افکار خود درباره فلسطین استفاده کنند، با رژیم صهیونیستی و آمریکا بر علیه ایران انقلابی هم پیمان شدند. استکبار جهاني که با در اختيار داشتن بزرگ ترين شبکه رسانه اي دنيا، از رويارويي با ملت ايران طرفي نبسته است، اينک با شيوه هاي جديد در ابعاد گوناگون به جنگ رواني روي آورده و جوانان و خانواده ها را نشانه رفته است. در این برهه حساس، ملت همیشه بیدار ایران که سد محکمی برای رسیدن آمریکا و صهیونیزم به این خواسته نامشروع دول عربی است، زیرکانه پی برده است که همه این ناامنی ها و درگیری ها در کشورهای همجوار منطقه، مقصود نهایی اش ایران است ولی، ملت ایران عزمش استقامت است، از جنس مقاومتی که سرفرازی و افتخار ملت ایران و امت اسلام در آن نهفته است. اما امروز باید دانست که آمریکا و غرب غیر قابل اطمینان، نه نقطه اتکا هستند و نه امید ایرانیان، بلکه وحدت و همدلی، کار و تلاش خالصانه برای پیشرفت کشور، پیاده سازی راهبرد بی بدیل اقتصاد مقاومتی و زیرکی و هوشیاری در برابر دشمن با اعتماد و توکل به ذات اقدس الهی نقطه قوت و ریسمان محکم سعادت برای ایران عزیز است.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، کانون بسیج مهندسین کازرون ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دانشجوی پیرو خط امام و شهدای دانش آموز اعلام می‌دارند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان شرکت نموده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی).

ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در رأس آنها استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و نمی‌آییم و با برگزیدن مطالبات رهبری به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی مهدی (عج) به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه می‌دهیم.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: