جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۶:۴۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۱۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
با حضور شاعرانی از سراسر شهرستان ارسنجان
فرمانده سپاه ارسنجان گفت :انقلاب، بهترین ثمره وجود بسیج است و اگر بسیجیان نبودند، امروز نه تنها چیزی به‌نام انقلاب اسلامی بلکه چیزی به‌نام کشور مستقل ایران وجود نداشت.

به گزارش تنویر ارسنجان فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان در گفتوگو با خبرنگار تنویر اظهار داشت: شب شعر بسیج -مدافعان حرم (شهید حججی )در ارسنجان با حضور شاعرانی از سراسر شهرستان ارسنجان در هفته بسیج برگزار می‌ شود.

فرمانده سپاه ارسنجان گفت :انقلاب، بهترین ثمره وجود بسیج است و اگر بسیجیان نبودند، امروز نه تنها چیزی به‌نام انقلاب اسلامی بلکه چیزی به‌نام کشور مستقل ایران وجود نداشت.

مهدی قادری ادامه داد: وجود نظام ما از بسیج است و این نیرو و تفکر است که می‌تواند از انقلاب پاسداری کند.

وی افزود: مراسم شب شعر بسیج با هدف جذب جوانان و هنرمندان به خلق آثار هنری با مضمون و محتوای جایگاه و ماهیت بسیج در هفته گرامی‌داشت بسیج برگزار میشود.

فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان تصریح کرد: برای سوق دادن و گرایش بیشتر نسل جدید انقلاب به سمت ارزش‌ها و آرمان‌های بسیج و اهمیت جهانی آن باید از شیوه‌ها و راهکارهای گوناگون و هدفمند بهره جست.

قادری اذعان داشت: دشمنان به خوبی می‌دانند که بقاء  انقلاب مرهون نیروی بسیج است و همچنین رشد و گسترش انقلاب اسلامی ایران بستگی به رشد و گسترش این نیروی مردمی دارد.

وی تاکید کرد: بنابراین جریان داشتن و تداوم اصول و روحیه بسیجی در جامعه و  نهادینهکردن بیش از پیش این فرهنگ ناب در بین جوانان بقای انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان در پایان افزود: در دوران کنونی که خبر از جنگ نظامی نیست نیروی بسیج در دیگر عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و فرهنگی به خوبی جلوهگر شده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: