سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۲۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
صبح امروز:
با همت نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب، اولين محفل انس با قرآن كريم با حضور فرماندهی سپاه ناحیه داراب و جمعی از پایوران و سربازان وظیفه در حسینیه مرقد حضرت آیت اله نسابه(ره) این شهرستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امین مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با ذکر حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص) تصریح کرد: اگر بندگان    می دانستند که در رمضان چه برکاتی است،آرزو می کردند که رمضان یک سال باشد، و همچنین ماه رمضان پیش شما مثل ماه های دیگر نباشد چرا که نزد خداوند،احترام و بر سایر ماه ها برتری دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه گفت: هدايت انسان نيازمند يك برنامه عملي است كه قرآن كريم اين برنامه را مهيا كرده است و اين هدايت است كه زمينه تعقل و تفكر انسان در كلام الهي را مشخص و معين مي‌سازد.
فاطمی امین در ادامه به تشریح شخصیت های علمای دین پرداخت و افزود: ما باید قدرشناس علمای دین باشیم و جایگاه آنها خیلی با اهمیت و والاست.
وی وجود عالم ربانی حضرت آیت اله نسابه (ره) در این شهرستان را ارزشمند دانست و گفت: از این انسان شریف و بزرگوار همیشه با قداست خاص یاد شده است و باعث برکت ،تسکین قلبی مردم در این شهرستان شده است.



در ادامه مراسم حضرت حجت اسلام و المسلمین سید محمد نسابه ضمن تقدیر و تشکر از  پایوران و حاضرین بیان فرمودند: قرآن بهار دلهاست،قرآن چشمه های علم وحکمت است و هیچ چیز بجز قرآن روشنی دهنده قلب انسان   نمی باشد.
در اين مراسم چند تن از پایوران و قاريان برتر شهرستاني به قرائت آياتي چند از كلام الله مجيد پرداختند. و با قرائت فاتحه و زیارت مرقد مطهر حضرت آیت اله نسابه(ره) این مراسم معنوی را خاتمه دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: