گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
زارع خفری؛ فرماندار سپیدان:
فرماندار سپیدان در جلسه هماهنگی برگزاری گرامیداشت هفته بسیج گفت :با هیچ واژه ای نمی توان بسیج را تعریف کرد زیرا جلوه های زیبایی همچون وسیع بودن، از خودگذشتگی، همه رایکی دیدن، ایثار و رشادت درتمامی میدان ها جز خصوصیات و ذات بسیج است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ جلسه هماهنگی برگزاری گرامیداشت هفته بسیج به ریاست شبیرزارع خفری فرماندار سپیدان و با حضور جهانخواه معاون فرماندار سپیدان، سرهنگ رستمی فرمانده سپاه پاسداران و جمعی از مدیران دستگاههای مربوطه در سالن فرمانداری سپیدان برگزار شد.

فرماندار سپیدان در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان‌باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تلخ زلزله غرب کشور، اظهار داشت: بسیج مختص قشر خاص و تنها ایرانی ها نمی باشد بلکه هر آزادی خواهی که در دنیا وجود دارد به نوعی بسیجی می باشد.

زارع خفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند بسیج یک حقیقت است، اما شبیه افسانه هاست، اذعان داشت: با هیچ واژه ای نمی توان بسیج را تعریف کرد زیرا جلوه های زیبایی همچون وسیع بودن، از خودگذشتگی، همه رایکی دیدن، ایثار و رشادت درتمامی میدان ها جز خصوصیات و ذات بسیج است و برهمگان واجب است این ارزش ها را پاس بدارند وبه نسل بعد منتقل کنند.

رئیس ستاد برگزاری گرامیداشت هفته بسیج شهرستان سپیدان، امنیت واقتدار کشور را مرهون و مدیون بسیج وخون بسیج دانست وافزود:بسیج ازتمام نهادها و ارگان ها بالاتر است چون همه ما تابع بنیان گذار نظام مقدس جمهوری و مقام معظم رهبری هستیم که به بسیجی بودن خود افتخار میکنند.

وی همچنین افزود:امنیت نعمت بزرگی است که به وسیله خون دادن ها و ازخودگذشتگی ها حاصل شده است که می بایست برای حفظ این امنیت و عزت و تداوم آن ارزش هایی که منجر به وجود این امنیت شده است را پاس بداریم و آن را حفظ کنیم.

فرماندار سپیدان بر با تاکید بر انتقال فرهنگ وتفکر بسیجی دربین جوانان، اظهارداشت :ما نباید بر مبنای عرف و عادت هفته بسبج را گرامی بداریم بلکه می باسیت ما با تمام توان، وجود فرزندان و آیندگان خود را با خصوصیات خوب بسیجی مانوس کنیم که بسیجی باشند، بسیجی زندگی کنند و بسیجی بمیرند.

درادامه معاون فرماندار سپیدان با بیان اینکه بسیح نماد اخلاص، صداقت و درستی است، تصریح کرد: مهمترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است و بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می‌داند بنابراین مهمترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است.

فرهاد جهانخواه بزرگداشت هفته بسیج را امری مهم وضروری برشمرد وافزود: هفته بسیج هفته بزرگداشت ارزش‌های انقلابی و اسلامی است که یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان خداست.

سرهنگ رستمی فرمانده سپاه نیز در این جلسه ضمن تقدیر وتشکر از همکاری مسئولین ادارات شهرستان به جهت همکاری در برگزاری هفته بسیج در سال گذشته، اظهار داشت: امام راحل  می فرمایند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین میدهد، که اگر به ویژگی های شجره طیبه که درسوره ابراهیم مشخص شده است وبنا برآن شجره طیبه یکی از ویژگی عای است که ریشه آن ثابت است وفرع آن به سمت آسمان ها میرود و نمود پیدا میکند،توجه نماییم به عمق آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) پی خواهیم برد زیرا امروز دفاع مردم سوریه از کشور خود فرعی از بسیج است وخدا روشکر که بسیج تاکنون شجره طیبه خود را در همه زمان حفظ نموده است.

سرهنگ رستمی در ادامه جان باختن جمعی از هموطنانمان را در غرب کشور تسلیت گفت و بیان داشت:امروز شاهد هستیم بسیج هم در کنار مسئولین ومردم وارد صحنه شده و امدادرسانی را انجام میدهد و این ویژگی بارز بسیج است که  اگر احساس کند جایی نیاز به خدمت رسانی می باشد، حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/سپاس از آقای خادم و خانم برومند خبرنگاران افتخاری بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: