جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
سرگرد اکبری خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان از اجرای بیش از یکصد ویژه برنامه فرهنگی بسیج در سراسر این شهرستان طی هفته گرامیداشت بسیج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ؛سرگرد پاسدار محمد علی اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سپاه این شهرستان با اشاره به آغاز هفته بسیج اظهار داشت: همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند؛ تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف جلیله خداوند تبارک و تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلابی اسلامی ارزانی شد.

وی در ادامه این مطلب اظهار داشت: پیشاپیش هفته مبارک بسیج را خدمت همه بسیجیان شهرستان سروستان تبریک عرض نموده و ان شاءالله که خداوند ما را در انجام وظیفه انقلابی خویش یعنی حرکت در مسیر ولایتمداری و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای همچون گذشته یاری فرماید.

محمد علی اکبری در ادامه این گفتگو با اشاره به برنامه های هفته بسیج در سروستان تاکید  کرد: بالغ بر یکصد برنامه فرهنگی-بصیرتی در طول هفته بسیج در سراسر این شهرستان اجرا می شود که از آن جمله می توان به برگزاری دومین یادواره شهدای طوایف عشایری سروستان، اجتماع بزرگ مدافعان حرم در میعادگاه نماز جمعه، برپایی نمایشگاه بزرگ مهدویت، راه اندازی ایستگاه انتقال خون، برگزاری یادواره های شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی اشاره کرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان همچنین اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده معزز آنان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری نشست های بصیرت افزایی از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج در سطح شهرستان سروستان می باشد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان در پایان این گفتگو تاکید کرد: همه ما به ویژه مسئولین کشور، باید تلاش کنند با حفظ روحیه انقلابی گری و الگو گرفتن از سیره شهدا تمام توان خود را برای خدمت به مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی عزیز تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه بکار گیرند و صادقانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره مجاهدت های امام(ره) و رهبر انقلاب و همچنین  خون پاک و مطهر شهدا می باشد، خدمت نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: