جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
سرگرد اکبری:
فرمانده سپاه سروستان در مراسم بزرگداشت پاسدار شهید خلبان ایوب تمدن گفت:تاکید شهدا بر ولایتمداری و پشتیبانی از اصل ولایت مطلقه فقیه در گفتار و عمل، را می توان در تک تک وصیت نامه های شهدا مشاهده کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،مراسم بزرگداشت پاسدار شهید خلبان ایوب تمدن با حضور خیل مشتاقان فرهنگ ایثار وشهادت در روستای دولت آباد سروستان برگزار شد. در این مراسم معنوی سرگرد پاسدار محمد علی اکبری فرمانده سپاه سروستان طی سخنانی شهدا را ستارگان درخشان اسمان ایران اسلامی دانست و افزود:شهید نور است و شهدا میتوانند چراغی برای هدایت جامعه به سمت تکامل باشند  . وظیفه ی ما در قبال خون شهدا دشوار است و در ادامه دادن راه شهدا باید مواظب رفتار خود در جامعه باشیم.

وی در ادامه سخنان خویش با بیان گوشه هایی از وصیت نامه شهید تمدن تصریح کرد: تاکید این شهید عزیز بر ولایتمداری و پشتیبانی از اصل ولایت مطلقه فقیه در گفتار و  عمل، برگرفته از بصیرت انقلابی او بوده و توجه به این مساله مهم و اساسی را می توان در تک تک وصیت نامه های شهدا مشاهده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی، بخشی از اهداف اصلی انقلاب است، ادامه داد: نقطه عزیمت و برانگیخته شدن مردم در انقلاب همین مقابله با سلطه آمریکا و قدرت های بزرگ بوده است.

سرگرد اکبری یکی از نشانه های انقلابیگری را ادامه روحیه استکبار ستیزی دانست و تاکید کرد: وفاداری به انقلاب اسلامی و مخالفت با روحیه استکباری جزو خصوصیت اصلی انقلاب می باشد.وی در ادامه با اشاره به تحولات پسابرجام گفت: کنار گذاشتن تقابل و رفتن به سمت تعامل در مقطع فعلی آمریکایی‌ها را به طمع نفوذ و بازگشت به ایران انداخته است اما انها بدانند که با وجود رهبری شجاع و ملتی بصیر این ارزو را به گور خواهند برد.

نام:
ایمیل:
* نظر: