سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۵:۰۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
با همت مردم خیر اندیش شهرستان جهرم
سرهنگ توکل فرمانده سپاه جهرم در جمع اصحاب رسانه آن شهرستان، از جمع آوری و ارسال اقلام مورد نیاز زلزله زدگان غرب کشور با ارزش بیش از 700 میلیون ریال توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان جهرم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ توکل فرمانده سپاه آن شهرستان، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و حادثه دیدگان زلزله غرب کشور، از جمع آوری و ارسال اقلام مورد نیاز زلزله زدگان، با ارزش بیش از 700 میلیون ریال توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان جهرم خبر داد.

بیش از 6 کامیون اجناس مورد نیاز مردم زلزله زده غرب کشور جمع آوری و ارسال شد

وی در این نشست خبری، اظهار داشت: حسب اوامر فرمانده معظم کل قوا و بنا به دستور فرمانده سپاه فجر استان فارس در راستای جمع آوری کمکهای مردمی، ضمن تقدیر از همیاری، نوع دوستی و همکاری مردم نیک اندیش شهرستان جهرم، از جمع آوری مبالغ نقدی و  اقلامی مانند 2000 تخته پتو، بیش از هزار بطری آب معدنی، بیش از 12 تن خرما، پوشاک گرم و البسه، خشکبار و غذاهای کنسروی، پیک نیک و بخاری و ... خبر داد.

سرهنگ توکل ضمن تقدیر از همکاری خوب بسیجیان پایگاههای مقاومت شهرستان در جمع آوری آن اقلام مورد نیاز و همچنین همکاری سردار حسینی فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی(عج) و معاون هماهنگ کننده آن یگان در راستای در اختیار قرار دادن کامیون جهت حمل و نقل اقلام جمع آوری شده، اظهار داشت: تا کنون 3 کامیون حامل مواد مورد نیاز از جهرم و خفر به کرمانشاه ارسال شده و بقیه اقلام نیز ظرف دو سه روز آینده بارگیری و ارسال خواهد شد.

وی در ادامه ضمن بیان وظیفه محرومیت زدایی بسیج، عنوان داشت: پایگاههای مقاومت حوزه ها و قسمت بسیج سازندگی سپاه جهرم آمادگی نام نویسی از افراد متخصص در زمینه های عمران، تاسیسات، ساختمانی، پزشک، راننده کامیون و لودر و... جهت اعزام به اردوهای جهادی با هدف ساخت و ساز مسکن مناطق زلزله زده غرب کشور را دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: