گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
سروان پاسدار اسماعیل پولاد خبر داد؛
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سپیدان از اعزام بیش از دویست نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان سپیدان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سروان پاسدار اسماعیل پولاد مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سپیدان ، در گفتگو با تنویر از اعزام 200دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثاروشجاعت وآشنایی دانش آموزان با فرهنگ جهاد وشهادت با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی واداره آموزش وپرورش شهرستان سپیدان دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شامل بازدید می کنند که اولین گروه از این دانش آموزان  دختربا پنج دستگاه اتوبوس به تعداد دویست نفر درغالب کاروان راهیان نوربه این مناطق اعزام شدند

پولاد افزود: جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با زندگینامه و اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس در هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی از ابتدای اردو تا پایان با دانش آموزان همراه هستند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی قبلی کلیۀ دانش آموزان بیمه غرامت شده اند، هدف از برگزاری این اردو را آشنایی با آرمانهای شهداء، تقویت روحیه معنوی و ارزشی و بصیرت افزایی دانش آموزان به عنوان نسل سوم انقلاب و آینده سازان ایران عزیز عنوان کرد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سپیدان ابراز کرد:  امیدوارم این اردو نیز همچون اردوهای قبلی و بلکه بهتر باعث رضایت بیشتر خانواده ها و بصیرت افزایی دانش آموزان شود.

وی همچنین افزود در این سفر معنوی که زائران از مناطق شلمچه ، فکه ، دهلاویه ، هویزه و مناطق عملیاتی کربلای 4 ، والفجر 8 و فتح المبین به مدت چهار روز بازدید می کنند .

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سپیدان ادامه داد در این اردوها که با هدف آشنایی جوانان با ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس برگزار میشود پنج راوی ، روحانی و امدادگر زائران را همراهی می کنند .

پولاد با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور که هر ساله برگزار و منشا خیر و برکت است گفت : علاوه بر بازدید مناطق عملیاتی برنامه های مختلف فرهنگی ، مذهبی و اعتقادی برای بسیجیان در نظر گرفته شده است .

وی همچنین افزود : با توجه به توطئه های دشمنان برای سست کردن دین و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان ، اردوهای راهیان نور تاثیرات فراوانی در گسترش و شناساندن رشادت مردی های شهدا است .

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سپیدان افزود: این دانش آموزان با 5 اتوبوس به مدت سه روز از این مناطق بازدید خواهندکردند.این اولین گروهی است که امسال راهی مناطق مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می شوندو قراراست تا پایان سال دانش آموزان دیگر سپیدانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شوند.

انتهای پیام/ سپاس از اسماعیل خادم

نام:
ایمیل:
* نظر: