گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
مسئول تعلیم و تربیت سپاه سپیدان خبر داد:
حجت الاسلام حیدری گفت: به مناسبت هفته بسیج، تعلیم و تربیت سپاه سپیدان مسابقه کتاب خوانی با موضوعیت کتاب شریف “سلام بر ابراهیم” را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ مسئول تعلیم و تربیت سپاه سپیدان در گفت و گو با تنویر اظهار کرد:  به مناسبت هفته بسیج تعلیم و تربیت سپاه سپیدان مسابقه کتاب خوانی با موضوعیت کتاب شریف "سلام بر ابراهیم” را برگزار می کند.

حیدری افزود: این کتاب که تا اسفند ماه پارسال به چاپ ۹۲ رسیده بود  و از کتب پر تیراژ حوزه ایثار و شهادت است به سبک زندگی و شرح حال شهید ابراهیم هادی می پردازد.

وی با بیان اینکه این مسابقه در هفته بسیج اجرا خواهد شد و به 10 نفر از برندگان این طرح جوایزی اهداء خواهد شد ادامه داد: به نفر اول کمک هزینه سفر به کربلای معلی، نفر دوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، به نفر سوم مبلغ 1000000 ریال وجه نقد و به نفرات چهارم تا دهم پلاک طلا اهداء خواهد شد.

حیدری افزود: زمان برگزاری مسابقه روز جمعه مورخ 96/09/03 ساعت 10 صبح در مکان مسجد النبی(ص) شهر اردکان خواهد بود و نفرات برتر مسابقه یک هفته بعد مورخ 96/09/10 در مصلای مسجد جامع به عموم مردم معرفی، و اهدای جوایز به این عزیزان برگزار خواهد شدو

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سپیدان در خاتمه بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند در ساعات اداری به تعلیم و تربیت سپاه سپیدان، حوزه مقاومت بسیج ثارالله و مسجد جامع شهر اردکان و در روز های جمعه به مصلی نماز جمعه جهت دریافت کتاب مراجعه کنند.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: