گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
همزمان با هفته بسیج؛
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سپیدان از برگزاری مراسم یادواره شهدای دانشجو شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سروان پاسدار ابوطالب اله یاری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سپیدان با بیان اینکه دانشجویان قبل از انقلاب در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری داشتند، گفت: بعد از انقلاب نیز دفاع همه جانبه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی نقش موثری در شکل‌گیری اهداف انقلاب داشتند.

وی حفظ نام و یاد شهیدان، فضیلت ها و ارزش های والای دفاع مقدس را نیاز امروز جامعه برشمرد و افزود: یادواره های شهدا موجب  می‌شود که نسل جوان علاوه بر آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت بتوانند در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام‌های موثری بردارد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سپیدان اضافه کرد: برای تبیین نقش و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت که در جنگ متبلور شد، بیش از هر چیز نیازمند بررسی درست دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس هستیم از این رو  حرکت جدی تحقیقاتی و علمی پیرامون موضوع ضروری به نظر می رسد.

اله یاری با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ دارای شاخصه های ارزشمند است؛ شهدای دانشجو را شهدای سنگرعلم و عمل خواند و افزود: بی تردید آنان با ترجیح دادن سنگرها در جبهه‌ها بر سنگر علم و دانش, مصداق بارز علم و عمل شدند و در این راه جان خود را نیز تقدیم کردند و امروز به عنوان الگوی فرهنگیان و دانش آموزان کشور شدند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سپیدان تصریح کرد: شهرستان سپیدان بیش از 400  شهید والامقام تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده که این افتخاری بزرگ برای این شهرستان و سندی از ایثارگری و گذشت مردان این دیار بوده که باید قدر این شهدا را دانسته و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش و جدیت کنیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان قبل از انقلاب در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری داشتند گفت: بعد از انقلاب نیز دفاع همه جانبه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی نقش موثری در شکل‌گیری اهداف انقلاب داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سپیدان بیان اینکه باید قدر شهدا را بدانیم، عنوان کرد: شهدا راه و مسیر حرکت را برای ما ترسیم کردند و عظمت، اقتدار و عزت ایران اسلامی، امروز مدیون خون این شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه فضیلت ها و ارزش هایی که شهدا برای شناساندن آن به نسل بعد از خود، خون خود را تقدیم انقلاب کردند، نباید فراموش شود، خاطر نشان کرد: یکی از نیازهای اساسی امروز کشور ما، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد شهیدان است.

اله یاری با بیان اینکه عرصه جهانی، میدان سقوط و ظهور است، تصریح کرد: سقوط ابر قدرت ها و ظهور تفکر مهدویت و ولایت مداری، از جمله اهدافی است که شهدا برای تحقق آن پیش قدم شدند.

گفتنی است این مراسم روز پنج شنبه2آذر از ساعت 9:3صبح در سالن همایش دانشگاه  پیام نوربرگزار می شود.چهارشهید دانشجوی سپیدان شهیدان محمد رضا صالحی، مراد کریمی، داوود صدیق و علی حسن اسماعیلی می باشند.

انتهای پیام/سپاس از اسماعیل خادم

نام:
ایمیل:
* نظر: