کد خبر: ۱۱۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
بیانیه سپاه عشایر فارس، به مناسبت بزرگ داشت هفته بسیج
به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، سپاه عشایر فارس، بیانیه ای را صادر نمود با این عنوان که بسیج مظهرقدرت، شوکت و عظمت نظام اسلامی است/ بسیج پارادایم چند منظوره است.
امروز تاریخ، بیانگر وقایع و اتفاقاتی است که می تواند تکرار شود و به جرات می توان گفت که می شود از این وقایع درس هایی آموخت و تجربه هایی کسب کرد.
وقتی تاریخ را ورق می زنیم و مورد مداقه قرار می دهیم، فعالیت بسیج و بسیجیان را در برهه ای از تاریخ این گونه شاهدیم که در 8 سال جنگ تحمیلی از سوی کشورهای سلطه گر و مواجب بگیر که در صدد حذف اسلام بودند چگونه محکم ایستادند و از اسلام و نظام اسلامی دفاع کردند.
بسیج،  پارادایم چند منظوره است
یکی از رازهای موفقیت بسیج و مهمترین آن ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه است که امروز شاهد موفقیت های بسیج در عرصه ها  و حوزه های مختلف علمی، فن آوری، پزشکی، نانو تکنولوژی، سلول های بنیادی و هوافضا هستیم.
بسیج و بسیجیان در هر عرصه ای که ورود کردند به حمد الهی امتحان خود را به خوبی پس دادند و امروز نیز شاهد کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم زلزله زده کرمانشاه هستیم که خوشبختانه سبیجیان سپاه عشایر فارس نیز به همراه آحاد جامعه کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب بسته های حمایتی به مردم زلزله زده کرمانشاه فرستادند.
آنچه امروز مهم است حفظ فرهنگ بسیج و اعتلای آن و انتقال این فرهنگ عظیم به نسل های آینده است که اگر کشور در شرایط بحران قرار گیرد این بسیج و بسیجیان اند که می توانند با مدیریت بحران،  کشور را از هر گزندی محفوظ نگه دارند.   

نام:
ایمیل:
* نظر: