کد خبر: ۱۱۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
فرمانده حوزه ولایت صدرا :
فرزاد محمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولایت با توجه به فرارسیدن هفته بسیج گفت:در این هفته با شعار جوان انقلابی ، مومن و متعهد بیش از 35 برنامه در سطح شهر صدرا برگزار می شود .
به گزارش تنویر به نقل از روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج ولایت ، فرزاد محمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما در محل حوزه ولایت با اشاره به شروع  هفته بسیج اظهار داشت :  ان شا الله با یاری پروردگار در این هفته مقدس بیش از 35 برنامه شاخص در سطح شهر صدرا برگزار خواهد شد .

وی در تشریح برنامه های هفته بسیج در شهر صدرا گفت : تجلیل از بسیجیان نمونه و عقد اخوت تمامی بسیجیان ،برگزاری رژه اقتدار موتور سواران بسیجی ،برگزاری مسابقه برترین ایده های اقتصاد مقاومتی ،امر به معروف و نهی از منکر هیئتی در ادرات جهت نهادینه سازی ،  نشست های بصیرتی بسیج هوشیار در مقابل  نفوذ بیگانگان و  شرکت پرشور در تجمع بزرگ بسیجیان از جمله برنامه های حوزه ولایت در هفته بسیج خواهد بود .

 در پایان برادر محمدی ضمن تقدیر از خانواده های معظم و معزز شهدا به ویژه شهدای بسیج و مدافع حرم از تمامی بسیجیانی که برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و پاسداری از ارزش های انقلابی تلاش و فعالیت می نمایند تقدیر و تشکر نمود .

نام:
ایمیل:
* نظر: