آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
فرمانده حوزه امام سجاد(ع)کازرون:
سروان پاسدار صادقی گفت: بسیج نماد وحدت، ایثار، گذشت و فداکاری جوانان کشور است که با بررسی فلسفه وجودی آن می‌توان گفت امام در ابتدای شکل‌گیری انقلاب فرمان تشکیل این نهاد مردمی را صادر کردند.

به گزارش تنویر، سروان پاسدار ابراهیم صادقی زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بسیجی بخش چنارشاهیجان اظهار داشت: حضور فعال بسیج در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نشان داده است که بسیج نماد وحدت، ایثار، گذشت و فداکاری جوانان کشور است که با بررسی فلسفه وجودی آن می‌توان گفت که امام در همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی فرمان تشکیل این نهاد مردمی را صادر کردند.

صادقی زاده از اجرای ۴۰ برنامه در بخش چنارشاهیجان خبرداد و افزود: برنامه های امسال در زمینه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، فضای مجازی و غیره است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه یکی از برنامه های هفته بسیج را برگزاری همایش رزمندگان اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: در این همایش از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدوفعان حرم تجلیل خواهد شد

صادقی زاده از افتتاح خانه رزمی در هفته بسیج خبر داد و گفت: اولین خانه رزمی در قائمیه با حضور اساتید برتر رزمی در سالن شهید مدافع حرم تقوی نژاد افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه های این حوزه برپایی نمایشگاه های امربه معروف و نهی از منکر، حجاب، مهدویت، فضای مجازی و مواد مخدر است افزود: افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج آل یاسین روستای حکیم باشی نصف میان را در هفته بسیج خواهیم داشت.

صادقی زاده با بیان اینکه تجمع بزرگ بسیجیان نیز از دیگر برنامه ها مهم است گفت: در پایگاههای مقاومت اکران فیلم های سینمایی را خواهیم داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: