گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
به مناسبت اولین روز هفته بسیج صورت گرفت؛
به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، سبز پوشان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سپیدان با امام جمعه شهر اردکان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ ظهر امروز دوشنبه مورخ 96/08/29 و بمناسبت آغاز هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان به همراه جمعی از پرسنل و بسیجیان سپاه سپیدان با نماینده ولی فقیه در شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله رستمی فرمانده سپاه سپیدان در این دیدار با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع اول و تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل با دور اندیشی دستور تأسیس ان راصادر کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج دارای شاخصه‌های مختلفی است عنوان کرد: اولین شاخصه بسیج رهرو ولایت بودن است و بسیجی باید بداند در دوران غیبت باید خود و جامعه را برای آمدن امام زمان(عج) آماده کند.

وی در ادامه برنامه های هفته بسیج را تشریح و به ذکر اهم موضوعات هفته بسیج پرداخت.

حجت الاسلام عبدالرحمان موسوی انور نماینده ولی فقیه در شهرستان سپیدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، حرکت بسیجی وار جامعه در جهت تحقق اهداف انقلاب را ضروری خواند و افزود: امروز بایست علاوه از مردم  مسئولین نظام هم با روحیه بسیجی وارد میدان شده و در جهت خدمت گذاری به مردم و کشور آماده باشند.
امام جمعه شهرستان سپیدان گفت : میدان بسیج تنها میدان نظامی نیست بسیج دارای دو میدان است، میدان نبرد و میدان جبران کاستی ها.

نماینده ولی فقیه در شهرستان افزود: اگر بسیج احساس کرد که در جامعه ضعف علمی وجود دارد بسیج باید ورود کند و این ورود بسیج به منظور بالا بردن بنیه علمی جامعه است.

امام جمعه سپیدان اظهار داشت: بسیجی زمان و مکان نمی شناسد و همه اقشار جامعه  بسیجی  هستند و باید در تمام عرصه ها ی جامعه حضورداشته باشند.

حجت الاسلام موسوی انور بیان داشت: رهبر  بسیجی ما ساعت کار ندارد ما هم نباید ساعت کار داشته باشیم تا نفس و رمق داریم باید کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپیدان به توسعه تفکر بسیج به آن سوی مرزها نیز اشاره کرد و گفت:امام راحل فرمودند که بسیج این شجره طیبه سنگر های جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد که امروز می بینیم که نقش بسیج در برخی از کشورها از جمله عراق، یمن، لبنان و سوریه مشاهده می شود.

ایشان در خاتمه تصریح کردند: هرکجا که این تفکر رفته است باعث بالندگی و عزت شیعه شده و بسیج نشان داده است که امروز جهان نیاز مند این تفکر است.


نام:
ایمیل:
* نظر: