کد خبر: ۱۱۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:
امروز امنیت شغلی کارگران به حداقل‌ها کاهش پیدا کرده است و کارگران از فقر معیشتی رنج می برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، نصراله دریابیگی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری تنها نیست ، اظهار داشت: هر کسی که با جامعه کارگری برخورد کند ما نیز با او برخورد می کنیم.

وی افزود: امروز کارگران ما با دنیایی از درد و مشکل مواجه هستند و آقایانی که بر این مدعا هستند مشکل کشور ما قانون کار است باید بدانند مشکل کشور ما خود آنان هستند که سوء مدیریت دارند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ، گفت: امروز امنیت شغلی کارگران به حداقل‌ها کاهش پیدا کرده است و کارگران از فقر معیشتی رنج می برند.

وی افزود: به آقایان خصوصا پولدارها و مرفهین بی ‌درد که با پول قدرت گرفتند و می ‌گویند مشکل کشور قانون کار است می ‌گوییم با دم شیر بازی نکنند و بدانند که جامعه کارگری تنها نیست.

دریابیگی با اشاره به اینکه امروز به استاندار ما برای منطقه آزاد شدن تبریک زیادی گفته شد بدون در نظر گرفتن اینکه منطقه آزاد یعنی ضد کارگر و ضد قانون کار ،افزود: منطقه آزاد زمانی مورد تایید ماست که در آن منطقه تولید انجام گرفته و آن را صادر و اینکه برای تولید یارانه صادر کنند .

وی ادامه داد: منطقه آزاد یعنی اینکه برای کارگران ما اشتغال ایجاد کرده و برای این قشر زحمتکش از جامعه عدالت اجتماعی بوجود آورند.

وی با اعلام اینکه 95 درصد کارگران در مازندران امنیت شغلی ندارند ، گفت: گاهی اخراج کارگران از واحدهای تولیدی و کارخانجات طلاق و ناهنجاری اجتماعی را به همراه دارد.

دریابیگی افزود: تشکیلات کارگری به چپ و راست وصل نیست به محرومان، ولایت فقیه، امام و تقسیم عادلانه ثروت وصل است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ، اجرای قانون همسان سازی حقوق کارگران بازنشسته تامین اجتماعی واجرای صحییح سه جانبه گرایی را امری مهم دانست و گفت: وی با بیان اینکه ما دست هر کسی که به منافع کارگر تعدی کند را قطع می‌کنیم ، افزود: مرتفع کردن مشکلات و معضلات جامعه کارگری را امری ضروری است و در جهت برون رفت مشکلات جامعه کارگری نباید از هیچ کمکی دریغ کنیم.

وی با بیان اینکه تشکیلات کارگری، انجمن‌های صنفی، نمایندگان کارگران و اتحادیه زنان کارگر اجازه نمی‌دهند هر کسی قانون کار را تغییر دهد، افزود:امروز دو قانون کار و قانون الزام، دو دستاورد مهم دوره ریاست جمهوری مقام معظم رهبری است.

دریابیگی با اشاره به اینکه دولت 145 هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است گفت: تامین اجتماعی ازصفر تا صد آن برای کارگران است و هیچگونه تعلقی به دولت ندارد.


انتهای پیام/ر

نام:
ایمیل:
* نظر: