جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۷:۴۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
در دومین روز از هفته مبارک بسیج
دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم در قالب 10 اتوبوس جهت بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس به مدت سه روز اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، در دومین روز از هفته مبارک بسیج، 420 دختر دانش آموز مقطع متوسطه دوم در قالب 10 دستگاه اتوبوس از جهرم و خفر، به مدت سه روز به مناطق و یادمانهای هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

420 دانش آموز دختر از شهرستان جهرم به اردوی راهیان نور اعزام شدند

خانم حریری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت فاطمه معصومه(س) شهرستان جهرم در حاشیه این اعزام در مصاحبه با تنویر جهرم اظهار داشت: ایام اعزام دختران دانش آموز جهت بازدید از مناطق هشت سال جنگ تحمیلی، ایام مبارکی است چون اغلب شهدای ما نیز جزء بسیج مردمی بودند.

وی با اشاره به برکات این حرکت عظیم فرهنگی و تأثیرگذاری آن در بین خانواده ها و همچنین دانش آموزان گرانقدر، بیان داشت: دانش آموزان در این اردو از مناطق عملیاتی شلمچه، علقمه، هویزه و یادمان معراج الشهدای شهر اهواز بازدید خواهند کرد.

حریری در ادامه با یادآوری نقش مربیان، راویان و طلاب در عرصه فرهنگی گفت: در هر اتوبوس از عناصر قوی فرهنگی علاوه بر مسئولین مدرسه، راوی جهادگر و طلبه نیز حضور دارند که در این ایام با کمک بسته های فرهنگی مانند کتاب خاطرات دفاع مقدس، فیلم و ... بتوانند علاوه بر بازدید از مناطق، بر اهمیت معنوی اردو هم بیفزایند. 

وی در پایان با آرزوی سفری بی خطر ابراز داشت: انشاالله دانش آموزان این فرصت طلایی انس با شهدا را غنیمت بشمارند و در بازگشت سفیران خوبی برای خانواده و مدرسه خود باشند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: