گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
تجلیل از برگزیدگان کشوری لیگ علمی پایا
مراسم تجلیل از تیم دانش آموزی لیگ علمی بین المللی پایا مورخ سه شنبه 96/08/30 با حضور دانش آموزان و اولیاء آن ها، مدیریت و کادر اجرایی مدرسه ابتدائی نخبگان امید فردا، فرمانده و اعضای شورای حوزه صدیقه طاهره (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی  استان فارس در شیراز، مراسم تجلیل از تیم دانش آموزی لیگ علمی بین المللی پایا مورخ سه شنبه 96/08/30 با حضور دانش آموزان و اولیاء آن ها، مدیریت و کادر اجرایی مدرسه ابتدائی نخبگان امید فردا، فرمانده و اعضای شورای حوزه صدیقه طاهره (س) برگزار شد.

این مراسم با تلاوتی از آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی و سپس خوشامدگویی توسط معاونت مدرسه به حاضرین آغاز شد. در ادامه دانش آموزان تیم علمی حائز مقام دوم کشوری، هر کدام تجربیات خود را از شرکت در این کار تیمی علمی با سایر دانش آموزان در میان گذاشتند. سپس تقدیر و تشکر مدیریت محترم آموزشگاه از اعضای حوزه بسیج دانش آموزی و اولیاء دانش آموزان صورت گرفت.

خواهر صالحی فرمانده حوزه دو حضرت صدیقه طاهره (س) به سخنرانی پرداختند و ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و کادر اجرائی آموزشگاه نخبگان امید فردا، موفقیت تیم دانش آموزان این آموزشگاه را قابل تحسین دانسته و اهمیت این موضوع را برای سایر دانش آموزان تشریح نمودند.

در پایان مراسم لوح تقدیر به رسم یادبود و هدایای مدیر، معاون و معلم پایه ششم آموزشگاه و همچنین دانش آموزان تیم برگزیده تقدیم ایشان شد.


تجلیل از برگزیدگان کشوری لیگ علمی پایا
نام:
ایمیل:
* نظر: