جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
بیانیه گرامیداشت هفته بسیج
مجمع عالی بسیج کارمندان استان فارس ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول و تصادف آن با آغاز هفته بسیج، این ایام مبارک را به عموم مردم شریف ایران اسلامی و جامعه کارمندان کشور و استان فارس تبریک عرض نموده و حضور حداکثری کارمندان و مشارکت در اجرای برنامه های هفته بسیج راخواستار شد.

 

بیانیه مجمع عالی بسیج کارمندان استان فارس به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سال 96

هفته بسیج، همه ساله یاد آور حماسه ها و رشادت ها و نقش آفرینی بسیجیان در عرصه های مختلف دفاعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی و امنیتی و... است و تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی سرشار از حضور و حماسه آفرینی توده عظیم ملت ایران در قالب بسیج مردمی است. چه آنگاه که در صفوف محکم و بنیان مرصوص در جبهه مقابله با دشمنان از نوع تهدیدات سخت، آگاهانه و داوطلبانه، ندای رهبری زمان را لبیک و دشمن بعثی را از خاک کشورمان بیرون راندند و چه آنگاه که در مهار با فتنه و مقابله با فتنه گران با عزمی راسخ و اراده ای استوار، در لبیک به ندای رهبر امت، در صف مبارزه با دشمنان داخلی قد علم کرد و با خلق 9 دی ها، فتنه های 88-87 را مهار نمود و چه در عرصه های گوناگون علمی و فرهنگی و هنری و... که پرچم پر اقتدار ایران اسلامی را در قله نگه داشت و به نمایش جهانیان درآورد.

اینها همه گوشه ای از سند پر افتخار بسیجیان این مرز و بوم است که در هیچ جای دنیا نظیر و همتا ندارد. و اینک با این سوابق روشن در سه دهه اول انقلاب اسلامی و اعتراف جهانیان به اقتدار و عظمت این نیروی مردمی و نقش آن در اعتلا و تعالی انقلاب اسلامی، تفکر بسیجی در دهه چهارم انقلاب مرزهای کشور را در نوردیده و امید نا امیدان و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان ستمدیده گردیده است.

بسیج شجره طیبه ای است که با خون شهدای گرانقدر آبیاری گردیده و شاخ و برگ امید بخش آن بر سرزمین ایران اسلامی سایه افکنده و نام و آوازه فرهنگ و تفکر بسیجی زینت بخش سرزمین های اسلامی است. لذا تا زمانی که رایحه خوش بسیج بر فضای این مرز و بوم به مشام می رسد دشمنان از توطئه آفرینی خسته و مأیوس و دوستان بر فائق آمدن بر مشکلات امیدوارند و نام و یاد بسیجی همیشه در طول تاریخ پابرجاست.

لذا مجمع عالی بسیج کارمندان استان فارس ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول و تصادف آن با آغاز هفته بسیج، این ایام مبارک را به عموم مردم شریف ایران اسلامی و جامعه کارمندان کشور و استان فارس تبریک عرض نموده و تداوم راه شهدای انقلاب و بسیج و پیروی و تجدید بیعت با ولایت امر، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و دفاع از مظلومان و مسلمانان جهان و مبارزه با کفر و استکبار و صهیونیسم جهانی را وظیفه خود دانسته و بر تلاش کارمندان و مدیران بسیجی برای اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج و توسعه فرهنگ بسیجی تأکید می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: