جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۷:۳۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم خبر داد:
سرگرد پاسدار محسن جهانگیر از اجرای طرح محرومیت زدایی فرهنگی در منطقه محروم و حاشیه ای شهر جهرم به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
سرگرد پاسدار محسن جهانگیر مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم در گفتگو با خبرنگار تنویر از برگزاری طرح محرومیت زدایی فرهنگی با برگزاری کارگاههای مختلف در کوی شهید سحرخیز خبر داد.

جهانگیر ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به شعار روز دوم این هفته مبارک" بسیج، محرومیت زدایی و خدمات" اظهار داشت: قسمت فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم در راستای زدودن چهره محرومیت فرهنگی از مناطق حاشیه ای و محروم شهرستان علی الخصوص کوی شهید سحرخیز و سنگ جوغنی، با برگزاری برنامه های فرهنگی و کارگاههای آموزشی اقدام به اعزام گروههای جهادی نموده است.

وی با تأکید بر استمرار این حرکت افزود: گروههای مشاورین خانواده، کودک، شغلی، تحصیلی و اعتیاد و... به همراه گروههای هنری از قبیل آموزش خیاطی، گلدوزی، سفره آرایی، نقاشی، آشپزی و برپایی ایستگاه سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکی در این مناطق مستقر شده و به ارائه ی خدمت رسانی می پردازند.

سرگرد جهانگیر در ادامه از افتتاح سومین شعبه مرکز مشاوره ی شمیم با حضور مشاورین مجرب به صورت رایگان در مرکز بهداشت محله سحرخیز خبر داد.

وی با اشاره به حضور دانش آموزان در این برنامه بیان داشت: حلقه اتحاد با شعار " نه به اعتیاد" و اعلام انزجار از این بلای خانمان سوز توسط دانش آموزان دختر محله شهید سحرخیز شکل گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: