کد خبر: ۱۱۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
بسیجی یعنی دلی با ایمان، مغز متفکّر، بسیجی دارای آمادگی برای همه میدانهایی که وظیفه او را به آن میدانها فرا میخواند، این معنای بسیجی است. رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای
سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسیجی یعنی دلی با ایمان، مغز متفکّر، بسیجی دارای آمادگی برای همه میدانهایی که وظیفه او را به آن میدانها فرا میخواند، این معنای بسیجی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای


بسیج آینه ای تمام نما از پرورش انسان در شریعت وحیانی است. اوست که در برابر شدائد و هر چه انحراف در جهان هستی است می ایستد و در برابر هجوم تردید های فتنه انگیز ذره ای به خود و مسیر بر حقش شک و تردید راه نمی دهد .

هفته بسیج از راه می رسد و دگر بار نام و یاد دلیر مردانی را در ذهن متبلور می سازد که ظهورشان معجزه ایست از نفهات قدسی امام (ره) که آن را گلدسته های رفیع اذان شهادت و رشادت نامید.

بسیج یادگار ارزنده امام (ره) و هدیه تفکر ناب اسلامی به جامعه بشری است

حضرت امام با خلق بسیج مبانی فکری و نظری دنیای معاصر را متحول ساخت و در جهانی که همه از ولایت انسان سخن می راندند امام از ولایت خدا سخن گفتآن فرد و مجموعه ای که به زیباترین حالت به واسطه ولایت نایب امام عصر خود را مطیع ولی امر نمود تا ولایت خدا برانسان محقق شود بسیج بود.

در جهانی که حاکم مدنی و محکوم مدنی (جامعه مدنی ) لقلقه روشنفکران بینش الحادی بود امام (ره) از واژه امام و امت بهره برد آن مجموعه ای که به کاملترین وجه امت را در وجود امام عینیت بخشید بسیج بود .

در جهانی که همه از توسعه سرمایه و سرمایه داری سخن می راندند امام (ره) از واژه توسعه اخلاقی دینی بهره برد آن مجموعه ای که توسعه اخلاقی را در جامعه به یک آرمان دست یافتنی به ظهور رساند بسیج بود.

در جهانی که خود را در برزخ ایده آلیسم و رئالیسم که تنها خیالاتی مبهم از تعامل بشری بود می سوخت و نابود می شد ، امام از واژه ما می توانیم بهره برد تنها مجموعه ای که ما می توانیم را در جامعه در صحنه های سخت کارکردی به ظهور رساند بسیج بود .

و این چنین بود که بسیج شد شجره طیبه و شد آن مجموعه ای که رهبر معظم انقلاب این گونه تعریف می فرمایند: بسیج عبارتند از مجموعه ای که در آن پاکترین انسان ها، فداکارترین و آماده ترین جوانان کشور در راه اهداف عالی در آن جمع شده اند . بسیج نیروی کار آمد کشور برای همه میدان هاست.

ضروریست در دنیایی که کفر با تکفیر همراه و به نام دین، نابودی دین را نشانه رفته اند بسیج خود را مجهز به آگاهی و بصیرت افزایی و فعالیت درحوزه های نظری و عملی در مبانی فقهی نموده و با رویکرد جهادی در جهت مقابله با ترفند های نو ظهور دشمن اقدام نماید.

ما فرهنگیان بسیجی اعلام می داریم در سالی که رهبر عزیزمان برآن عنوان اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال  نامید ضروریست تا با شناخت پدیده های نو ظهور که در قالب افکارضاله و گمراه کننده نسل جوان و پویای جامعه را هدف گرفته است با تکیه بر توانمندی های داخلی و غنای فرهنگی دین مبین اسلام خود را مجهز به بینش و رفتار علوی نموده و سر لوحه طرح های اجرایی و فرهنگی خود نمائیم و در این راه با مسلح شدن به اخلاق، عقلانیت، آزادی خواهی و ولایتمداری، احساسات انقلابی و پاک خود را در صحنه های جهادی به ظهور برسانیم و دست نیاز از بیگانگان دور سازیم. ان شاالله

سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس آذر96
نام:
ایمیل:
* نظر: