آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در نشست خبری هفته بسیج مطرح کرد:
سرهنگ زارعی گفت: جهاد كبیر بسیج، اراده نه گفتن به دشمن است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز، سرهنگ موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز  در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته بسیج بر این نكته تأكید كرد كه بسیج تك بعدی نیست و بلكه در تمام ابعاد گسترده شده است.

وی با یادآوری نقش مساجد در تربیت شاكله بسیج گفت: بسیجیان مساجد را كانون اصلی برای انجام كارهای خود می‌دانند و از این رو تمام آنان سربازان انقلاب اسلامی هستند.

زارعی با تأكید بر اینكه بسیجیان شعار ولایتمداری را سر داده و عملشان انقلابی و جهادشان كبیر است، گفت: جهاد كبیر بسیج، اراده نه گفتن به دشمن است ضمن اینكه بسیج همواره گوش به فرمان ولایت است.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با تصریح اینكه بسیجیان همیشه و در تمام عرصه‌ها حاضر و آماده خدمت هستند، افزود: این روزها كه زلزله در مناطق غرب كشور رخ داده است، بسیاری از بسیجیان ما هم در بحث كمك‌های مادی و هم اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشكی و درمانی اعلام آمادگی و همكاری كرده‌ و وارد عمل شده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین اهداف بزرگداشت هفته بسیج پرداخت و گفت: تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه در جهاد فرهنگی و نهضت خدمات‌رسانی از جمله اهداف برنامه‌های هفته بسیج است.

زارعی با یادآوری اینكه ما به عنوان سربازان ولایت هر جا كه احساس كنیم انقلاب متضرر می‌شود، وارد عمل می‌شویم، گفت: برای دفاع از انقلاب اسلامی امروز باید وارد عرصه جنگ فرهنگی شده و به مقابله بپردازیم.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با تأكید بر اینكه جوانان بسیجی برای دفاع از انقلاب باید راه میان‌بر تولید علم را انتخاب كنند، گفت: نهضت خدمات‌رسانی یكی از اولویت‌های بسیج است لذا طرح‌های اقتصاد مقاومتی در چند زمینه شروع شد.

زارعی با بیان اینكه شعار محوری هفته بسیج در سال جاری «بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی» با هفد تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه انقلاب اسلامی است، گفت: توجه به اعتلای بسیج، رویكرد مسجدمحوری، نمایش اقتدار و آمادگی دفاع همه جانبه، ترویج گفتمان انقلابی‌گری، توجه به تنوع، ابداع و جذابیت برنامه‌های بسیج برای تمام مخاطبان، خدمات‌رسانی وسیع مردم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اردوهای جهادی از جمله سیاست‌های برنامه‌های هفته بسیج است.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و خدمات‌رسانی به مناطق محروم، ساماندهی نیروهای جهادی و اعزام به مناطق محروم را از جمله اقدامات بسیج دانست و افزود: از ابتدای آذرماه سال جاری گشت‌های محله‌محور بسیج برای بالا بردن امنیت مردم در شیراز راه‌اندازی می‌شوند و در بحث نقاط آسیب‌پذیر در حوزه استحفاظی خود برنامه‌هایی خواهیم داشت.

زارعی با یادآوری اینكه هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه آغاز و تا ۵ آذر ادامه خواهد داشت، از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه به‌همت این ناحیه سپاه در این ایام خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با موضوع امر به معروف و نهی از منكر، سركشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و بسیجیان پیشكسوت و بیمار، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا در بیش از ۱۰ نقطه از جمله برنامه‌های این ایام هستند.

برگزاری ۲۰ یادواره شهدا و ۱۰ آبروی محله، برگزاری نشست‌های بصیرتی، فرهنگی و سیاسی، برگزاری همایش مدرسه عشق ویژه خادمان شهدا، راویان و مداحان در ۲ آذرماه، تجلیل از نخبگان بسیجی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی، رونمایی از چند طرح ابتكاری اقتصاد مقاومتی با موضوعات دانش‌بنیان، تجلیل از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بخش‌های ارژن، اعزام تیم‌های پزشكی به مناطق محروم و ویزیت رایگان به بیماران در درمانگاه دنا و تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان «شكوه مقاومت» در روز ۵ آذرماه مصادف با سالروز تشكیل بسیج از جمله برنامه‌هایی بود كه وی از آن‌ها نام برد.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در پایان از برگزاری شب شعر شهدای مدافع حرم و آغاز برنامه‌های یادواره شهدای مدافع حرم استان فارس خبر داد و گفت: این یادواره بناست همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و اسفندماه و با دبیری این ناحیه از سپاه برگزار شود
نام:
ایمیل:
* نظر: