آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
در هفته بسیج؛
برادر پاسدار میرزایی گفت: ما می خواهیم روی پای خود بایستیم اما دشمنان می خواهند که ما متکی به آنان باشیم.
به گزارش تنویر، برادر پاسدار سعید میرزایی مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه کازرون در جمع دانش آموزان مدرسه شهید صادق زاده به مناسبت هفته بسیج مستضعفین گفتند: در سال 58 و در 5 آذرماه حضرت امام دستور تشکیل بسیج مستضعفین را دادند این یعنی آینده نگری حضرت امام؛ که الان ما همه جزء آن بسیج هستیم و خیلی از نهادها و ارگانها رو بعد از پیروزی انقلاب تشکیل دادند نهادها و ارگانهایی مثل کمیته امداد، جهاد سازندگی سابق و ... که بحق نقش بسزایی در انقلاب و بخصوص 8 سال دفاع مقدس داشتند.
ما می خواهیم روی پای خود بایستیم اما دشمنان می خواهند که ما متکی به آنان یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل باشیم ولی ملت ما و رهبر ما همچین چیزی را قبول نمی کند.

میرزایی ادامه داد: در سال 59 یعنی حدود 10 ماه بعد از تشکیل بسیج بود که با توجه به غائله و درگیری های جمهوری اسلامی در کردستان و کرمانشاه با منافقین و 31 شهریور ماه که جنگ بر ما تحمیل شد در ساعت 2 بعدازظهر اولین موشک به سمت مرزهای ایران توسط عراق شلیک شد در این زمان با توجه به آینده نگری امام و بعد از تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان به فکر بودند که آمریکا دست بردار نیست و احتمال درگیری با ایران را دارد و این یکی از عواملی بود که بسیج مردمی یا بسیج مستضعفین را تاسیس کردند و این را هم اشاره کنم که این تحریم ها برای یکسال و دوسال و ده سال نیست از سال 59 و از زمان تسخیر لانه جاسوسی است. چرا که ما می خواهیم روی پای خود بایستیم اما دشمنان می خواهند که ما متکی به آنان یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل باشیم ولی ملت ما و رهبر ما همچین چیزی را قبول نمی کند.

ما می خواهیم روی پای خود بایستیم اما دشمنان می خواهند که ما متکی به آنان یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل باشیم ولی ملت ما و رهبر ما همچین چیزی را قبول نمی کند.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه بیان داشت: این اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد که ما روی پای خود چنان محکم و استوار ایستاده ایم و الان موشکهایی با بُرد 2الی 3 هزار کیلومتر را ساخته ایم.

وی جملات تاریخی حضرت امام و نقش رهبری را باعث این پیروزی در انقلاب دانست و گفت: بنا به فرموده خمینی کبیر "ما باید انقلابمان را صادر کنیم" و یا جملات دیگر امام راحل را در مورد دشمنان نباید فراموش کنیم تا آنجایی که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ همان موقع خیلی از فرماندهان و مسئولین گفتند این چه حرفی است؟ آمریکاست یعنی ابرقدرت جهان! ولی این نقش رهبری که باعث پیروزی انقلاب شد همچنان دارد خودش را نشان می دهد.

ما می خواهیم روی پای خود بایستیم اما دشمنان می خواهند که ما متکی به آنان یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل باشیم ولی ملت ما و رهبر ما همچین چیزی را قبول نمی کند.

وی افزود: وقتی که در دوران دفاع مقدس رزمندگان شعارهایی همچون کربلا کربلا ما داریم می آییم سر می دادند اینها الان دارد خودش را نشان می دهد یعنی همین پیاده روی بزرگ اربعین. اگر بخواهیم به جملات و پیام های امام راحل و رهبری بیشتر بپردازیم که گفتند اسرائیل باید از صحنه جهان حذف شود یا مقام معظم رهبری که فرمودند در 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت اینها دارد به تحقق می رسد.

مسئول دفتر فرمانده سپاه کازرون بیان کرد: اسرائیلی که خودش جزء 4 کشور ابرقدرت از نظر تسلیحات نظامی است در برابر حزب الله لبنان همین نیروی بسیجی که نشات گرفته از جمهوری اسلامی ایران است در مقابل حزب الله لبنان در جنگهای 33، 22 و 8 روزه شکست می خورد و اذعان می کند که ما در مقابل ایران شکست خوردیم و باز این یعنی اقتدار مقدس جمهوری اسلامی ایران.

برادر پاسدار میرزایی در جمع دانش آموزان ادامه داد: ما از وقتی که انقلابمان پیروز شده روی پای خود ایستادیم و الان شاهد پیشرفت هایی از نظر موشکی هستیم که خود این پیشرفت در نوع تسلیحات نظامی است که بسیار کاربرد دارد به لحاظ دفاعی، ودر حفظ امنیت و دفاع از کشور کوشا هستیم. دیگر پیشرفت های ایران در بحث پزشکی، علمی، در بحث نظامی و ... قابل دیدن است.

وی اظهار کرد: که مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات هسته ای بارها و بارها فرمودند که حمایت می کنیم از دولتمردان ولی به دشمنان(آمریکا) خوش بین نیستیم و حال داریم عواقب آن را می بینیم و حس می کنیم که خوش بین نبودن یعنی چه؟

در ادامه میرزایی مسئول دفتر فرمانده سپاه از نقش دانش آموزان بسیجی در 8 سال دفاع مقدس گفت:  از 550 هزار دانش آموز اعزام شده به جبهه های حق علیه باطل تعداد 36هزار نفر به درجه رفیع شهادت نائل شدند که در همین شهرستان خودمان(کازرون) که 1100 شهید تقدیم انقلاب کرده 550 نفر یعنی 50 درصد از شهدا از بسیجیان بودند. بسیجی که در سال 58 حضرت امام آن را پایه گذاری و تاسیس کردند.

وی بیان داشت: آن زمان شرایط اقتضاء می کرد که دانش آموزان میز و نیمکت را رها کنند و به مدرسه عشق(جبهه) بروند و از ناموس و نظام و کشور خود دفاع کنند ولی الان لازم است که برای پیشبرد نظام و کشورمان در سطح علمی با سایر کشورهایی که دشمن مان هستند بجنگیم و رقابت کنیم.

میرزایی نیز در بین سخنانشان یادی کرد و گفت: از شهدای مدافع حرم و نقش آنان که اگر به گفته رهبری در سوریه و عراق با این عوامل تروریستی امثال داعش و غیر داعش نمی جنگیدند باید الان در کرمانشاه و کردستان با آنان وارد جنگ می شدیم. شهدایی مانند طلبه بسیجی محمد مسرور، علی جوکار، کاظم توفیقی و شهید محسن جمالی و امثالهم.

 وی افزود: ما باید بصیرت داشته باشیم به عنوان یک دانش آموز بسیجی به عنوان آینده سازان نظام. بسیجی بودن و بسیجی ماندن مهم است، انقلابی بودن و انقلابی ماندن مهمتر. بسیج یعنی اینکه ما با هم باشیم یعنی همیشه آماده باشیم یعنی عزم و اراده برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران.

در پایان گفت: بسیجی واقعی باید علوی باشد، پیرو امام و پیرو ولایت فقیه باشد، همه ما مدیون خون شهدا و رزمندگان هستیم مدیون خون شهدای مدافع حرم، این را بدانید که دشمنان ما دست بردار نیستند چرا که ضربه ها خوردند پس ما باید خود را در حوادث و صحنه ها نشان دهیم چون یکی از ماموریتهای بسیج آماده بودن است مثل همین اتفاقی که در غرب کشور برای هموطنانمان رخ داد؛ شهید همت گفت من خاک پای بسیجیان هستم این یعنی قدر خود را بدانید که یک بسیجی هستند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: