گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با حضور در روزنامه تماشا
دیدار صمیمانه رئیس و شورای مرکزی سازمان بسیج رسانه فارس با هیئت تحریریه روزنامه تماشا به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه استان فارس در دیداری صمیمی میان مسئولان بسیج رسانه استان فارس و هیئت تحریریه روزنامه تماشا به مناسبت هفته بسیج در عصر روز دوشنبه 29 آبان ماه صورت گرفت.

مصطفی اژدری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس در توضیح هویت بسیج رسانه بیان کرد: هویت بسیج وابسته به اصحاب رسانه است و بدون این قشر این سازمان موجودیت ندارد و سازمان برای امر خدمت به رسانه های مختلف با کلیه خطوط فکری تعریف شده است که هدف نیز یکدست شدن در برابر دشمن و تهاجم آن است.

وی هدف از دیدار صورت گرفته را نزدیکی و همدلی بیشتر با اصحاب رسانه دانست و گفت: اینکه حرف های دوستان باید شنیده شود و به وحدتی برای آینده دست پیدا کنیم.

این مقام مسئول از تنظیم اساسنامه سازمان بسیج رسانه خبر داد و اظهار کرد: در پی دستور فرمانده سپاه فجر فارس در نظر داریم اساسنامه ای کلی برای سازمان بنویسیم و براساس آن برنامه هایمان را تعریف کنیم.

وی ادامه داد: برای چند ماه باقی مانده از سال می بایست کارگروهی در سازمان با حضور اعضا و هیئت های تحریریه روزنامه ها و خبرگزاری ها تشکیل شود و این قشر نخبه رسانه ای اساسنامه ای را بنویسند که سازمان بسیج رسانه برای پویایی بیشتر چه کاری انجام دهد.

اژدری گفت: اردو، بازدید، مسابقه و برنامه هایی از این قبیل خوب است اما باید به توسعه آموزش های علمی و ارتقاء سطح دانش اصحاب رسانه هم توجه شود.

وی هم چنین بیان کرد: خبرنگاران باید با تاکتیک های دشمنان در حوزه رسانه آشنا باشند تا بتوانند با اقدام به موقع و تحلیل های درست نسبت به خنثی کردن نیت شوم آنها اقدام سریع و موثری داشته باشند.

مهدی آماده سردبیر روزنامه تماشا با تاکید بر ارتباط مستمر بسیج رسانه با اصحاب رسانه خواستار تشکیل جلسات مداوم کارشناسی جهت بررسی مشکلات اصحاب رسانه شد.

وی گفت: استمرار در برگزاری دوره های آموزشی, اردوهای فرهنگی و عقیدتی و پیگیری مطالبات رسانه ها از جمله انتظاراتی است که از بسیج رسانه داریم و در تحقق این خواسته ها در کنار بسیج رسانه آماده هرگونه همکاری هستیم.

در ادامه مسئول کانون بسیج رسانه شیراز در این دیدار گفت: برنامه ما این است که روزنامه به روزنامه و خبرگزاری به خبرگزاری خدمت اصحاب رسانه برسیم و از نقطه نظرات، دغدغه ها و ایده های انان استفاده کنیم و بتوانیم در آینده خدمات بهتری را به جامعه رسانه ای استان ارائه دهیم.

رضا جاویدی با تاکید بر این که بسیج رسانه متعلق به همه اقشار رسانه است، گفت:به اتفاق اصحاب رسانه به بررسی دغدغه های انان پرداخته وتلاش میکنیم نسبت به رفع موانع در حد توان و اختیارات گام برداریم.

وی در توضیح رسالت سازمان بسیج رسانه گفت: این سازمان در زمینه هایی از قبیل آموزشی، عقیدتی و تربیتی گام برمیدارد و تلاش میکند با هم افزایی در بین این قشر شاهد مشارکت حداکثری خبرنگاران و اصحاب رسانه در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: