کد خبر: ۱۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
فرماندار شهرستان قرآنی استهبان در جلسه شورای اداری:
بسیج برای نظام مقدس اسلامی یک افتخار،عزت و سربلندی است

فرماندار شهرستان قرآنی استهبان: بسیج برای نظام مقدس اسلامی یک افتخار،عزت و سربلندی است و تفکر بسیج،باید به دنیا صادر شود.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان مهدی شرفی فرماندار شهرستان قرآنی استهبان در جلسه شورای اداری که در سپاه استهبان به مناسبت هفته بسیج تشکیل شد گفت: از ابتدای انقلاب،امام با درایت ویژه ای که داشتند دستور تشکیل بسیج را دادند و مردم ما در بسیج حضور پیدا کردند و همین دستور امام بود که عمده ی توطئه هایی که دشمنان علیه نظام اسلامی ایجاد کردند ناکام ماند.

وی بیان داشت: در آذر سال 57 که جمعیت کشور 36 میلیون بود امام دستور تشکیل ارتش بیست میلیونی را دادند و همه از زن و مرد و نهادها و ارگان ها آمدند و به بسیج پیوستند.آن زمان دانش آموزان به این خیل عظیم پیوستند و به خود می بالیدند که دستور امام را لبیک گفته اند.

شرفی گفت: در سال 59 که صدام لعین با تحریک آمریکایی ها  و وعده و وعید غربی ها به ایران اسلامی،این انقلاب نوپا حمله کرد چنان مست قدرت و دلگرم به وعده های پوشالی دشمنان بود که هر گاه خبرنگاران خواستند با او مصاحبه کنند گفت بروید سه روز دیگر در تهران بیایید برای مصاحبه.

وی افزود:اما صدام غافل از این بود که این مملکت رهبر دارد،مردمش بسیجی هستند،کسانی دارد که تا آخرین قطره خون پای اسلام و امام ایستاده اند،این بی سابقه بود که یک انقلاب نوپا مورد هجوم یک کشور قرار گیرد و با وجود حمایت تمام دنیا از دشمنش،حتی یک وجب از خاکش به دست دشمن نیفتد،این یک الگو برای جهانیان شد.

فرماندار استهبان گفت:همت مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره)دشمن را ناکام کرد،ما شهید دادیم،جانباز دادیم،اسیر دادیم اما پس از 8 سال با افتخار جنگ به پایان رسید،ما در جنگ حداقل امکانات را داشتیم،ما در یک سیم خاردار مانده بودیم،اما عزت به دست آوردیم.

وی بیان داشت:با پایان جنگ،بسیج همچنان در صحنه ماند و در هر جا مشکلی به وجود آمده آنجا حاضر بوده است،بسیج همیشه در وسط میدان بوده است،هرجا دشمن خواست مشکلی برای مملکت ما ایجاد کند،بسیج آنجا حضور داشت،از همان اول انقلاب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند ما می خواهیم انقلابمان را به دنیا صادر کنیم،امروز می بینید که اهداف ما به خوبی محقق شده است.

شرفی گفت:عراق و سوریه با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی و بسیج توانست تهاجم بدترین دشمنان را دفع کند و داعش را به زانو درآورد.

وی گفت:امروز ما از لحاظ نظامی در شرایط بسیار خوبی هستیم،چنانچه دشمن از این وحشت کرده است و وحشت خود را یک روز در بحث هسته ای و یک روز در بحث موشکی نشان می دهد.

شرفی بیان داشت:ما باید اتحاد را حفظ کنیم،بسیج متعلق به کشور و اسلام است،همه گروه ها و جناح ها افتخارشان این است که عضو بسیج هستند،امروز بسیج در همین بحران زلزله کرمانشاه به میدان آمده و دارد از مشکلات و اندوه زلزله زدگان می کاهد.

وی در پایان گفت:باید حال و هوای شهر و ادارات بسیجی باشد،افتخار کنیم که خدمتگزار مردم هستیم و بیشتر به مردم خدمت کنیم و باید بسیجی  و جهادی کار کنیم.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: