جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
فرمانده سپاه قادرآباد:
فرمانده سپاه قادرآباد از اجرای برنامه به صورت محله محور در مساجد خبر داد و گفت بیش از 50عنوان برنامه توسط رده های بسیج سپاه قادرآباد برگزار می شود.
به گزارش سپاه قادرآباد، سرگرد پاسدار شهرام قاسمی فرمانده سپاه قادرآباد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج گفت: در حقیقت گرامیداشت این هفته به معنی اکرام تمام سرمایه مردمی انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ بسیجی است.
شهرام قاسمی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج ادامه داد: بسیج مردمی هست و باقی خواهد ماند و این مردم سالاری دینی نکته قابل تاملی است که کارشناسان بسیج با اشاره به آن این نکته را خاطر نشان کردن که همیشه بسیج دینی و به دور از خود سلیقه گرایی عمل کرده است.
قاسمی افزود: نظر به خصوصیات جمهوری اسلامی و بسیج مستضعفین زمینه سازی برای انقلاب جهای حضرت مهدی(علیه السلام) مهم ترین آرمان و هدف ما خواهد بود.
فرمانده سپاه قادرآباد گفت: بیش از 50 عنوان برنامه را در هفته بسیج با محوریت محله محور بودن و مساجد برگزار خواهیم کرد.
سرگرد قاسمی مهم ترین برنامه هفته بسیج قادرآباد را برگزاری یادواره شهدای بخش مشهد مرغاب برشمرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا یک معروف است و این یک موحبت و افتخار در هفته بسیج است که شانزدهمین یادواره شهدای بخش مشهد مرغاب توسط بسیجیان حوزه بقیه اله(عج) و هیئت رزمندگان اسلام با همکاری دیگر حوزه های مقاومت برگزار خواهد شد.
قاسمی افزود: افتتاح پایگاه های شرکت یک و یک و چندین پایگاه دیگر به همراه افتتاح دارالقرآن بسیج و ویژه برنامه هفته بسیج از مهم ترین برنامه های سپاه قادراباد خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: