گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
پیام تبریک؛
سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان به مناسبت شکست داعش پیام تبریکی صادر و در آن تصریح کرد: در این عرصه خداوند کریم و مهربان به وعده خود جامه عمل پوشاند و پایان حکومت داعش با دست توانای مجاهدان ایرانی، لبنانی، عراقی، سوری، پاکستانی و افغانستانی رقم خورد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ دوم پاسدار روح الله رستمی فرمانده سپاه سپیدان با صدور پیامی نابودی داعش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

با ياري و استعانت خداوند سبحان و تحقق وعده الهي مبني بر " ان الله يدافع عن الذين آمنوا " پيروزي لشكريان اسلام بر گروهك تروريستي داعش و حاميان جهاني و منطقه اي آنها حتي زودتر از زمان وعده داده شده توسط فرمانده ارشد سپاه قدس محقق شد و در انظار همه جهانيان ثابت شد كه توكل بر ياري خدا و تلاش و مجاهدت خالصانه رزمندگان دلير لشكر اسلام مي تواند هر مانع و دشمني را سر جاي خود نشانده و همه گروهك هاي دست ساخته آمريكا و استكبار جهاني را با توجه به حمايت هاي گسترده جهاني نابود سازد.

در این عرصه نیز خداوند کریم و مهربان به وعده خود جامه عمل پوشاند و پایان حکومت داعش با دست توانای مجاهدان ایرانی، لبنانی، عراقی، سوری، پاکستانی و افغانستانی رقم خورد.

اين پيروزي شيرين را به محضر حضرت وليعصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامي و مجاهدان و تلاشگران عرصه نبرد و همه ملل آزاديخواه جهان تبريك گفته و ياد و خاطره دلاورمردي ها و ايثارگري هاي رزمندگان دلير ارتش جهان اسلام از اقصي نقاط جهان به خصوص ياد شهيدان سرافراز مدافع حرم را گرامي داشته و به روان پاكشان درود مي فرستيم.

امیدوارم  به زودی زود  دنیا و به خصوص جهان اسلام از لوث  تروریست و نیروهای تکفیری برای  همیشه پاک شود و ملتها با آرامش و امنیت در کنار هم زندگی کنند.

"وماالنصر الا من عندالله العزيز"

سرهنگ دوم پاسدار      روح الله رستمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان


نام:
ایمیل:
* نظر: