گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
بمناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛
به مناسبت هفته بسیج و به منظور تجلیل و تکریم ازخانواده های معظم شهدا،سرهنگ پاسدار قنبری جانشین فرمانده عملیاتی لشکر۱۹ فجر با حضور درمنزل اولین شهید مدافع حرم شهید والامقام قدرت الله عبودی با خانواده محترم این شهید گرانقدر دیدار وگفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپیدان فردا، به منظور تجلیل و تکریم ازخانواده های معظم شهدا،سرهنگ پاسدار قنبری جانشین فرمانده عملیاتی لشکر۱۹ فجر به همراه حجه الاسلام درویشی امام جمعه بخش بیضا، رئیسی بخشدار ،تعدادی از همرزمان شهید عبودی و مسئولین محلی بیضا با حضور درمنزل اولین شهید مدافع حرم شهید والامقام قدرت الله عبودی با خانواده محترم این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار ابتدا سرگرد پاسدار محمد امین صباغیان مقدم با تبریک هفته بسیج وادای احترام به خانواده معززشهید عبودی از حضور جانشین فرمانده عملیاتی لشکر ۱۹ فجر تقدیر وتشکر نمود.

در ادادمه کلیپی از حضور شهید عبودی در مناطق عمالیاتی سوریه،ورود پیکرپاک ومطهر ،مراسم های استقبال،تشیع ویادواره این شهید پخش شد.

سپس سرهنگ قنبری به بیان خاطرات خود از این شهید درمناطق عملیاتی وهمچنین نحوه شهادت ایشان پرداخت وگفت: این شهید عزیز به واسطه شجاعت وشهامتی که داشت  به ابوالفضل گردان معروف شده بود وذکر یا ابوالفضل ورد زبانش بود .

سپس افزود با شهامت وایثار این شهید والامقام یکی از تپه های مهم واستراتژیک در یکی از مناطق عملیاتی سوریه از دست گروهک تروریستی داعش پس گرفته شد واین شهید گرانقدر نقش مهمی در پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در این عملیات داشت.درپایان این مراسم به منظور تجلیل از مقام شهید وتکریم از خانواده معظم ایشان  لوح سپاسی  تقدیم خانواده شهید والامقام قدرت الله عبودی شد.

انتهای پیام/تشکر از خانم برومند
نام:
ایمیل:
* نظر: