گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
رسالت بسیج جامعه پزشکی سپیدان در هفته بسیج؛
بمناسبت هفته بسیج و رسالت بزرگ و همیشگی جامعه پزشکی جهت خدمت رسانی به افراد محروم ویزیت رایگان با هدف حفظ و ارتقاء سلامت در سپیدان اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ همزمان با فرارسیدن هفته بسیج و رسالت بسیج جامعه پزشکی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه، از تاریخ سوم الی ششم آذر ماه پزشکان و بهورزان بسیج جامعه پزشکی شهرستان سپیدان نسبت به ویزیت رایگان و سنجش فشار خون اقشار مختلف مردم و توزیع بروشورها و پمفلت­های آموزشی در مصلی ­ها و پایگاه­های بسیج و نقاط محروم شهرستان سپیدان اقدام نمودند، در این برنامه که با استقبال شهروندان همراه بود ، در مجموع بیش از 300 نفر ،از خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار شدند.

احمد مجیدی مسئول بسیج کارمندان و بسیج جامعه پزشکی شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج اظهار داشت: در سومین روز از هفته بسیج، تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان سپیدان با حضور در روستاهای محروم از سه بخش مرکزی، هماشهر و بیضا سپیدان در مجموع اقدام به ویزیت حدود 300 نفر از اهالی این روستاها نمودند.

وی در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از اعضای عوامل اجرایی این برنامه،تصریح کرد: این برنامه باهمکاری بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و حوزه های مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص)، خاتم الانبیاء، ثارالله، مرکز مقاومت بیضاء و خانه های بهداشت روستاهای هدف انجام گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: