شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
سرگرد اکبری در دیدار امام جمعه کوهنجان:
فرمانده سپاه سروستان تاکید کرد: داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی و حفظ روحیه ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم از دیگر ویژگی های نهاد مردمی بسیج است.
 به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،به مناسبت هفته بسیج فرماندهی سپاه سروستان به همراه تنی چند از بسیجیان با حجت الاسلام والمسلمین صالح امام جمعه محترم کوهنجان دیدار کردند. 

در ابتدای این دیدار سرگرد پاسدار محمد علی اکبری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنانی ضمن اشاره به  موفقیت های این نیرو ی مقاومت بسیج طی بیش از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گفت: ایمان، اخلاص، ولایت مداری و مردمی بودن از جمله ویژگی های شاخص نیروی مقاومت بسیج می باشد و همه موفقیت های بدست آمده این نهاد مقدس از بدو تاسیس تاکنون،نتیجه اصرار بر همین شاخصه های مهم اسلامی و انسانی است.

وی در ادامه این مطلب تاکید کرد: داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی و حفظ روحیه ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم از دیگر ویژگی های این نهاد مردمی است.

سرگرد اکبری در ادامه سخنان خویش با اشاره به تدبیر گرانسنگ امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفین  اظهار داشت: امروز تفکر بسیج مانع به ثمر رسیدن توطئه های نظام استکبار است


در ادامه این جلسه ،حجت الاسلام صالح، امام جمعه کوهنجان نیز در سخنانی از حضور همه جانبه نیروی مقاومت بسیج در همه برنامه های فرهنگی-اجتماعی در راستای حفظ و حراست از انقلاب  اسلامی و دستاوردهای آن تقدیر کرد.

روحیه بسیجی باعث شکست مستکبرین عالم است
روحیه بسیجی باعث شکست مستکبرین عالم است
روحیه بسیجی باعث شکست مستکبرین عالم است
نام:
ایمیل:
* نظر: