پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۹:۳۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
به مناسبت هفته مبارک بسیج برگزار شد
در اولین روز از هفته مبارک بسیج، پایوران سپاه جهرم، به دیدار سرهنگ شادمند فرمانده سابق سپاه جهرم رفتند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ توکل فرمانده فعلی سپاه جهرم به همراه پایوران سپاه آن شهرستان، در اولین روز از هفته مبارک بسیج، به دیدار سرهنگ شادمند فرمانده سابق سپاه جهرم رفتند.

در این دیدار که با قرائت زیارت عاشورا در منزل سرهنگ شادمند همراه بود، سرهنگ توکل اظهار داشت: انشاالله پاسداران نسل دوم و سوم سپاه شهرستان جهرم با الگو قرار دادن منش اسلامی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، پرقدرت تر از قبل، این راه را تا رسیدن به سرمنزل مقصود طی خواهند نمود.

وی با با انگیزه خواندن پرسنل سپاه آن شهرستان ابراز داشت: ما هر کجا که نیاز داشته و داریم و خواهیم داشت از تجربیات امثال سرهنگ شادمند در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب استفاده خواهیم نمود.

سرهنگ شادمند نیز در این دیدار ضمن توصیه به مودت و دوستی و همچنین اتحاد در پیشبرد اهداف، گفت: کما فی السابق همچنان در عرصه یاری رساندن به خط امام(ره)، مقام معظم رهبری و اهداف عالیه نظام حضور دارم و از عزیزان می خواهم هرجا و هرزمان که به کمک این حقیر نیاز داشتید با کمال میل در خدمتگذاری آماده هستم.

وی ضمن توصیه پاسداران به پشتیبان ولایت فقیه بودن در همه ی عرصه ها، افزود: یکی از ویژگیهای بارز نسل اول انقلاب تقویت روحیه ولایتمداری در تمام شئونات زندگی بود که انشاالله نسلهای آینده نیز این مهم را سرلوحه ی کار و زندگی خود قرار دهند.


 
نام:
ایمیل:
* نظر: