پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۸:۲۹
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
درهفته بسیج برگزارشد؛
وی اشاره ای هم به کلام رهبر معظم انقلاب داشت وعنوان کرد:همه ما خادم که همان نوکر بودن است برای مردم هستیم با دستگیری دیگران آثار خیر ازخود بجا بگذارید.
به گزارش تنویر،بسیج فرهنگیان شهرستان قیروکارزین به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج نشست بصیرتی در سالن اجتماعاتن فرمانداری برگزار نمود.
دراین برنامه که مسئولین ادارات نیز حضور داشتند یک مهمان ویژه به نام سردار نوعی اقدم ،فرمانده قرارگاه حضرت زینب درسوریه،داشت.وی که سخنران جلسه نیز بود ضمن عرض تبریک هفته بسیج بیان داشت:خدمت به مردم ازوظایف ذاتی همه مامسئولین است.دراین راه با توسل به شهدا امورات ارباب رجوع را پیگیری نمایید وحتی زمانی که کاری ازدستتان بر نمی آید اخلاق وبرخورد اسلامی را مد نظر داشته باشید.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)، که علاوه برهشت سال دفاع مقدس ،در میدان جنگ سوریه نیز حضوری موثر داشته اظهار داشت:صبر برگناه وسختیها باعث خودسازی واحساس مسئولیت بیشتر می شود.اگر به این فکر کنیم که دنیای اخروی نیز وجود دارد مطمئنا براعمال خود بیشتر نظارت خواهیم کرد.
وی اشاره ای هم به کلام رهبر معظم انقلاب داشت وعنوان کرد:همه ما خادم که همان نوکر بودن است برای مردم هستیم با دستگیری دیگران آثار خیر ازخود بجا بگذاریدکه اگر می خواهید خداوند متعال کمکتان کند شما نیز می بایست خود را ملزم به نوکری مردم کنید.
نوعی اقدم در پایان در مورد مسائل سوریه نیز اینچنین گفت:در سوریه داعش با امکانات وپشتیبانی غربیها وبخصوص آمریکا وبادلارهای عربستان سعودی کمر همت برنابودی مسلمانان بسته بود وقصد داشت درادامه ایران را مورد هجمه خود قرار دهد تسلیحات آنان حداقل چهار نسل از تسلیحات ما پیشرفته تر بود اما قدرت ایمان جوانان بسیجی وهدایت هوشمندانه رهبر عزیز ما دشمن را به اضمحلال کشاند.درنهایت ما پیروز شدیم وسند پیروزی مانیز این است که آمریکا به هیچکدام ازاهدافش نتوانست دست یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر: