جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
مسئول بسیج هنرمندان ناحیه خبر داد:
یزدان شناس گفت: در راستای افزایش توانمندی‌های فرهنگی و تقویت گروه های هنری مساجد، کانون بسیج هنرمندان ناحیه اقدام به برگزاری دوره آموزشی برای گروههای نمایش و گروههای سرود مساجد ناحیه نمود.
یزدان شناس مسئول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای گروه های نمایش و گروه های سرود مساجد گفت: در مرحله اول کلاس های آموزشی برای سه گروه نمایش متعلق به مسجد الزهرا سلام الله علیها قبله ، مسجد فاطمه الزهراء سلام الله علیها بلوار جمهوری اسلامی و مسجد بقیه الله عج خیابان مسلم ع به مدت دوازده الی پانزده جلسه با حضور اساتید توانمند در محل مساجد مذکور برگزار گردید.
وی ادامه داد: باتوجه به ویژگیهای موردنظر برای اجرای نمایش در مسجد سه  نمایشنامه به سفارش کانون بسیج هنرمندان ناحیه نوشته شد و هرکدام در اختیار یکی از گروه های مذکور قرار گرفت.
یزدان شناس ابراز داشت: الحمدلله در پایان این دوره جوانان و نوجوانان مسجدی حاضر در گروه های مذکور با گذراندن تمرینات مختلف مربوطه، توانمندی‌های بیشتری برای فعالیت در گروه های نمایش، کسب کردند.
وی با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: این گروه ها در هفته بسیج مطابق برنامه اعلامی در مساجدشان اجرای برنامه خواهند داشت که برای افزایش توانمندی‌های گروه های مذکور، کارگاه و دوره های دیگری درنظر گرفته شده همچنین در نظر است تعداد گروههای نمایش مسجدی نیز افزایش یابند.
یزدان شناس ادامه داد: همچنین دوره دیگری برای توانمندسازی گروه های سرود مساجد ناحیه برگزار گردید که در مرحله اول برای گروه های سرود مسجدالزهرا سلام الله علیها قبله ، مسجد صاحب الزمان عج کوشک بیدک و حسینیه مجتمع شلمچه به تناسب نیاز گروه ها از پنج تا دوازده جلسه آموزشی در محل مساجدشان با حضور اساتید توانمند  برپاشد که هر گروه سرود یکی از سرودهایی را که قبلاً کار کرده بود در این دوره آموزشی با راهنمایی استاد مربوطه با لحاظ نمودن نکات فنی دوباره اجرا نمود.
وی در پایان گفت: هدف این بود که گروه ها با ملاحظه تغییرات حاصله در تمرینات، هماهنگی و تعامل بهتری داشته باشند که الحمدلله نتایج این دوره نیز برای گروههای سرود مذکور، ملموس و قابل توجه بود. این گروه ها در هفته بسیج طبق برنامه اعلامی در مساجدشان اجرای برنامه خواهند داشت و در ادامه برای تقویت توانمندی گروههای مذکور و همچنین افزایش تعداد گروه های سرود، برنامه ها و کارگاههایی در نظر گرفته شده و اجرا خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: