پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۱:۲۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا کنون بیش از پنج هزار داوطلب در آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال ۹۷ ثبت نام کرده اند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌ و گو با خبرنگار  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکترای‌ نیمه متمرکز‌ سال 97 دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش عالی دولتی و غیردولتی‌ و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی‌ از دیروز چهارشنبه‌ اول آذر ماه 96 از طریق‌ سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز و در روز سه‌شنبه 17 آذر ماه 96 پایان می‌پذیرد.

وی عنوان کرد: بر اساس ضوابط‌ تعیین شده، هر داوطلب می‌تواند با توجه به علاقه‌ خود فقط‌ در یک کدرشته‌ ا‌متحانی متناسب‌ با مدرک فارغ‌‌التحصیلی‌اش در آزمون دکترای نیمه متمرکز‌ شرکت کند‌ و داوطلبان لازم است برای مطالعه دقیق دفترچه‌ راهنما‌ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور‌ مراجعه کنند.

توکلی عنوان کرد: آزمون ورودی دکترای‌ نیمه‌متمرکز‌ سال 97، روز‌ جمعه چهارم اسفند ماه 96 در یک نوبت‌ برگزار می‌شود و با توجه به اینکه پرداخت هزینه به صورت اینترنتی‌ است، لذا داوطلبان لازم است به وسیله‌ کارت‌های عضو شتاب‌ با پرداخت مبلغ‌ 60 هزار تومان به عنوان وجه‌ ثبت‌نام در آزمون ورودی دکترای نیمه‌متمرکز‌ ثبت‌نام کنند.

وی تأکید کرد: داوطلبانی‌ که تمایل‌ استفاده از خدمات ارسال‌ پیام کوتاه دارند‌ با پرداخت پنج هزار ریال می‌توانند‌ از این خدمات‌ بهره‌مند شوند.

توکلی یادآور شد: سطح سؤالات‌ انتخابی در حد دانش‌ و تجربیات‌ فارغ‌التحصیلان‌ کارشناسی و کارشناسی ارشد‌ در هر رشته‌ مطابق‌ با فهرست برنامه‌های مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی است.

وی گفت: تا ساعت 09:00 صبح امروز پنج هزار و 470 داوطلب ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: