سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
فرمانده سپاه مهر گفت:
همه جا بايد شعار مرگ بر آمريكا طنين انداز شود تا اقشار مختلف جامعه دشمن اصلي خود را بشناسند و برنامه ها در هفته بسيج به گونه اي تنظيم شده تا به اين هدف دست پيدا كنيم و اتحاد بين مردم، بسيجيان و مسئولين مستحكم تر شود.

به گزارش تنوير سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضايي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مهر در نشست خبري هفته بسيج ضمن گرامي داشت ايندهفته و تسليت به مناسبت شهادت امام رضا(ع) يكي از راهبرد هاي دشمن را ايجاد فاصله ميان مردم و امام دانست و گفت: خلفاي ظالم در زمان امام رضا(ع) و امام حسن مجتبي(ع) سعي در محصور كردن و جدا كردن امام از مردم داشتند و امروزه نيز از همين تاكتيك استفاده مي شود.

وي ادامه داد: امروز دشمن با استفاده از فضاي مجازي و حقيقي سعي دارد تا ذائقه و سبك زندگي مردم را تغيير دهد و با تضعيف اعتقادات مردم با استفاده از ماهواره، شبكه هاي اجتماعي و ... بين مردم و رهبري فاصله ايجاد كند تا امام جامعه مسلمين و ولايت فقيه تنها بماند.

رضايي با ياد آوري فعاليت هاي فرهنگي سپاه پاسداران در مناسبت ها و ايام الله ها اين نهاد مقدس را ميدان دار عرصه فرهنگي دانست و گفت: ما وظيفه داريم در تمامي عرصه ها فعاليت كنيم، در عرصه هاي نظامي، فرهنگي اجتماعي، جنگ نرم و همچنين در عرصه اقتصاد مقاومتي كه با برپايي اردو هاي جهادي و اجراي طرح هاي اقتصاد مقاومتي در سطح شهرستان به فعاليت هاي خود در اين زمينه ادامه مي دهيم.

وي ادامه داد: 72 ويژه برنامه در طول هفته پر صلابت بسيج پيش بيني شده و در اجراي برنامه ها از سخنران برجسته كشوري حجت الاسلام و المسلمين طائب و سردار ميرزايي جانشين منطقه چهارم دريايي استفاده خواهيم كرد.

فرمانده سپاه مهر در ادامه به تشريح ديگر برنامه هاي هفته بسيج پرداخت و گفت: اجتماع بزرگ بسيجيان در روز پنجم آذر، ديدار با ائمه جمعه شهرستان، غبارروبي قبور مطهر شهدا، يادوراه شهدا در قالب طرح آبروي محله، سركشي از خانواده شهدا و اجراي پياده روي خانوادگي و ... از ديگر برنامه هاي شاخص اين هفته هستند.

رضايي تصريح كرد: شعار محوري هفته بسيج "بسيج مظهر دموكراسي ديني" در نظرگرفته شده كه در جهت تبيين اين شعار برنامه هاي پيش بيني شده و در طول اين هفته سعي در كسترش و ترويج روحيه استكبار ستيزي، انقلابي گري و روحيه ايستادگي كه برگرفته از قرآن كريم است را داريم.

وي ادامه داد: حتي شعار مرگ بر آمريكا نيز از آيات قرآن كريم گرفته شده و مي بايست پس از هر نماز و در مراسم ها و مناسبت هاي مختلف مرگ بر آمريكا بگوييم به اين دليل كه آمريكا و اسرائيل از اسلام متنفرند و هركاري انجام مي دهند و هر هزينه اي را متحمل مي شوند تا از پيشرفت اسلام جلوگيري كنند.

فرمانده سپاه مهر افزود: همه جا بايد شعار مرگ بر آمريكا طنين انداز شود تا اقشار مختلف جامعه دشمن اصلي خود را بشناسند و برنامه ها در هفته بسيج به گونه اي تنظيم شده تا به اين هدف دست پيدا كنيم و اتحاد بين مردم، بسيجيان و مسئولين مستحكم تر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: