کد خبر: ۱۱۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
فرمانده سپاه لامرد تأکید کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با اشاره به اینکه عناصر فتنه 88 جایگاهی در میان مردم ندارند، گفت: مدیران و نخبگان مواظب باشند عناصر فتنه 88 شایسته همراهی نیستند.

به گزارش تنویر لامرد، حسن عبدالله‌زاده امشب در نشست هم‌اندیشی مدیران و فرماندهان بسیج که با حضور حجت‌الاسلام سید على اصغر هاشمى شهیدى امام‌جمعه لامرد برگزار شد با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: روحیه بسیج حرکت و تحول‌آفرینی است و بسیجی هیچ‌گاه دچار سکوت و سکون نمی‌شود زیرا درس ولایت مداری و تابعیت از ولایت آموزه اول بسیجیان است.

عناصر فتنه 88 جایگاهی میان مردم لامرد ندارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد افزود: بسیج همیشه امان را از دشمن بریده و در فتنه‌های گوناگونی که در کشور رخ داد، نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 برخی از افراد به غبارآلود کردن فضای فتنه 88 کمک زیادی کردند که این سخن به شفافیت موضوع کمک فراوانى مى‌کند، گفت: مردم شهرستان لامرد، دوستدار ولایت هستند و همیشه در مسیر ولایت حرکت می‌کنند و دلیل نگرانى مردم انقلابى لامرد این است که تحرکات عناصر فتنه 88 را برنمی‌تابند و این عناصر فتنه  جایگاهی در میان مردم ندارند.

عبدالله‌زاده متذکر شد: برخی مدیران و نخبگان  این شهرستان مواظب این موضوع باشند، کسانی که در غبارآلود کردن فضای فتنه 88 دست داشتند شایسته همراهی نیستند.


نام:
ایمیل:
* نظر: