کد خبر: ۱۱۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
با حضور باشکوه مردم برگزار شد
چهلمین روز شهادت حبیب ریاضی‌پور، نخستین شهید مدافع حرم لامرد باحضور باشکوه مردم برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، مراسم چهلمین روز شهادت حبیب ریاضی پور اولین شهید مدافع حرم شهرستان لامرد شب گذشته به همت پایگاه مقاومت مسلم ابن عقیل محله کهوردان با حضور امام جمعه لامرد، فرماندار این شهرستان، فرمانده هان ناحیه های مقاومت بسیج سپاه لامرد و مُهر، مسوُولان محلی، خانواده معظم شهدا و آحاد مردم شهر لامرد باشکوه فراوان برگزار شد.

گرامیداشت چهلمین روز شهادت نخستین شهید مدافع حرم لامرد

در این مراسم حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان در سخنانی اظهار داشت: برخی نگاه‌شان به این موضوع بود که نظام سلطه توسعه صنعتی به همراه دارد در حالی که نمی‌دانستند همین نظام سلطه، داعش را به بار آورد و با هدف دقیق آن‌را تجهیز کرد.

وی افزود: اگر امروز نیز همچنان نقطه چشمی به غرب داشته باشند کاملاً در مقابل آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند.

جوشقانیان با بیان اینکه به برکت مجاهدت‌های شهید ریاضی‌پورها تمام سنگرهای داعش از بین رفت، گفت: تمام نیروهای مقاومت در کنار هم قرار گرفتند و زیر پرچم ولایت حرکت کردند تا جنایت و خباثت‌های آمریکایی‌ها و اسرائیلی پس از 6 سال به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: برخی استان‌های اشغالی به دست داعش بعضاً با یک گروهان به فرماندهی سردار سلیمانی آزاد می‌شد.

به گزارش تنویر، در ادامه این مراسم و پس از قرائت دو دل نوشته توسط پسر و دختر خردسال شهید حبیب ریاضی‌پور از سوی پایگاه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل کهوردان از خانواده این شهید سرافراز مدافع حرم با اهدای قاب تصویر شهید مدافع حرم شهرستان لامرد تجلیل شد.

برچسب ها: شهید ریاضی پور
نام:
ایمیل:
* نظر: