پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۴۳:۴۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
آیت الله دزکام در خطبه دوم نمازجمعه گفت:
امام جمعه جهرم به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در خطبه دوم نمازجمعه از همه بسیجیان علی الخصوص نوجوانان و جوانان حفظ آرمانهای انقلابی شهدا را درخواست نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، آیت الله دژکام امام جمعه جهرم در خطبه های دوم نمازجمعه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به آحاد مردم و بسیج، حرکت ارزشمند بسیج را مایه عزت و عظمت مسلمانان خواند.

حرکت ارزشمند بسیج موجب عزت و عظمت مسلمانان شده است

آیت الله دژکام بسیج را به عنوان الگوی حزب الله معرفی و از درایت مقام معظم رهبری در خنثی سازی طرح سعودی آمریکایی استعفای سعد حریری و تمام شدن قضیه به نفع لبنان تجلیل نمود.

وی با اشاره به آیه مبارکه" فان حزب الله هم الغالبون" الگوی تشکیل بسیج مردمی در سوریه و عراق را و موفقیت و ایمن شدن آن کشورها از شر داعش را هم بسیج دانست.

امام جمعه جهرم با یادآوری دشمنی قریب به 40 سال استکبار جهانی با مردم و انقلاب اسلامی ایران که در صدد نابودی ما هستند، خاتطرنشان کرد: به برکت اسلام و طرح نیروی مقاومت بسیج، طرحهای آنها به شکست انجامیده است.

آیت الله دژکام در ادامه خطبه از همه بسیجیان علی الخصوص نوجوانان و جوانان که دشمن در صدد بی تفاوت نمودن آنها نسبت به اسلام و انقلاب است خواست که با احکام اسلام مانند احکام تقلید و شناخت ولایت بیشتر آشنا شوند و آرمانهای انقلاب را که حاصل خون بیش از 300 هزار شهید است را حفظ نمایند.

وی با اشاره به جوانان برومندی همچون شهید حججی ها و آینده روشن جوانان این مرز و بوم از ایشان خواست که دستاوردهای هزار و سیصد و اندی سال شیعه را حفظ و انشاالله پرچم انقلاب را به دستان نازنین امام عصر(عج) بسپارند.

امام جمعه جهرم یادآور شد که اگر یک فرد بسیجی نتواند ولایت را درک کند متاسفانه دشمن به مقاصد خود رسیده پس بصیرتهای خود را افزایش دهید چرا که امام علی(ع) فرمود: "حملوا سیوفهم علی بصیرتهم" بدین معنی که یاران من همچون عمارها بصیرتشان نافذ است.
نام:
ایمیل:
* نظر: