گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
با حضور حجت الاسلام جنتی؛
یادواره شهدای پایگاه میثم تمار حوزه مقاومت خاتم الانبیاء سپاه سپیدان با حضور استاد برجسته حوزه علمیه شیراز در روستای خلیلی بخش هماشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ یادواره شهدای پایگاه میثم تمار حوزه خاتم الانبیاء در با حضور حجت الاسلام والمسلمین جنتی استاد حوزه علمیه شیراز، خانواده‌های شهدا، اعضای حلقه‌های صالحین، جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای خلیلی برگزار شد.

سروان پاسدار عزیزالله جهانبازی فرمانده حوزه مقاومت خاتم الانبیاء در این آیین گفت: شهدای عزیز ما دفاع از مملکت، دین و ارزش‌های دینی و جهاد را مقدم بر کار و زندگی شخصی خویش دانسته و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و به سوی جبهه‌ها شتافتند و با نثار خون خود در مقابل دشمنان ایستادند.

جهانبازی با اشاره به اینکه دشمنان قرآن و اسلام با ایجاد جنگ نرم قصد براندازی انقلاب اسلامی را در ذهن دارند، گفت: برگزاری یادواره های شهداء در راستای مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن و آگاه سازی نسل جدید است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء افزود: آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت این قشر را در برابر تهاجم نرم دشمن واکسینه می کند.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا تجلی قدرت شهدا، یادآور اوج عزت و اقتدار انقلاب اسلامی، آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش های انقلاب و فداکاری های دوران دفاع مقدس است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جنتی استاد حوزه علمیه شیراز با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی اظهار کرد: اقتداری که امروز نظام اسلامی ما توانسته در دنیا به آن دست یابد، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.

جنتی برگزاری یادواره های شهدا را نیاز امروز کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز جامعه جوان و نوجوان برای الگوبرداری از قهرمانان و اسوه های حقیقی، برگزاری چنین یادواره‌هایی آن هم با مشارکت بسیجیان و دانش آموزان سبب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان آنها می‌شود.

وی به تلاشهای دشمن برای انحراف نسل جوان اشاره کرد و گفت: دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده است که برگزاری این یادواره می تواند مانع از به ثمر رسیدن اهداف آنان باشد.

جنتی گفت: امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنهاست، تصریح کرد: شهدا با ایثار جان خود آزادی و استقلال را به کشور هدیه دادند.

استاد برجسته حوزه علمیه شیراز با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است، افزود: باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام جنتی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه هرچه در زمینه شهدا کار کنیم باز هم کم است، افزود: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل در جامعه فراموش شود.

جنتی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند، تاکید کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی با توصیه به جوانان در زمینه مطالعه در مورد شهدا و افکار و اهداف آنها گفت: شهدا از بهترین انسان‌ها بودند.

لازم بذکر میباشد روستای خلیلی از بخش هماشهر شهرستان سپیدان با تقدیم 10 شهید سرافراز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشته است.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: