گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
همزمان با هفته بسیج؛
همزمان با هفته بسیج آئین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم شهرستان سپیدان با حضور مسئولان شهرستانی در سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان به نقل از مارگون؛ مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر اردکان برگزار شد

سعید مهبودی مدیرآموزش و پرورش سپیدان در آئین تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم افزود: همه ما در مقابل والدین این شهدا تعظیم می‌کنیم و دست آنها را می‌فشارم و به این خانواده‌های بزرگ که عزت قرین نامشان است، سرارادت فرو می‌آوریم .

مهبودی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم از جایگاه بالایی در سطح جامعه برخوردار هستند،یادآور شد: زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثارو شهادت در جامعه موجب ترویج روحیه حسینی و مقاومت در جامعه می‌شود.

مدیرآموزش وپرورش سپیدان با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است

مهبودی با بیان اینکه مدافعان حرم، حساسترین دفاع را ازاسلام و انقلاب انجام می دهند، ادامه داد : حساسترین دفاعی که امروز از اسلام و انقلاب انجام می شود، دفاعی است که مدافعان حرم در حساس ترین نقطه جهان و کنار مرزهای رژیم اشغالگر قدس انجام می دهند..

وی اظهار داشت: آنچه که نسل جوان ما را از دیگر جوانان دنیا متمایز می کند روحیه استشهادی و بصیرت و معرفت است که باعث می شود با زیرپاگذاشتن مرزهای جعرافیایی در دفاع از حریم ولایت و آرمانهای مقدس اسلام ناب محمدی(ص) در راستای حراست از مرزهای اعتقادی سر از پا نشناسند و به آرزوی دیرینه شان که شهادت در راه ولایت است نایل شوند.

مهبودی با بیان اینکه تحولاتی که در سوریه ایجاد شد به برکت خون شهدای راه ولایت است ،تصریح کرد: امیدواریم تحولاتی که در منطقه رخ می دهد زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد و مردم جهان از زیر یوغ استکبار جهانی نجات یابند و می توان اثار این تحول را عراق سوریه لبنان و منطقه خاورمیانه مشاهده کرد.

در ادامه این مراسم سرهنگ روح اله رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان افزود: اگر در زندگی شهدا تامل كنیم می بینیم چه زیبائی هائی در زندگی آنان نهفته است و این یعنی نسل جوان ما باید شهدا را بشناسند تا این زیبائی ها را درك كنند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان نقش جوانان این مرزوبوم در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام نیز گفت: اگر فداكاری و جانفشانی شهدای مدافع حرم در سوریه نبود دهها تن از شیعیان سر بریده می شدند علاوه بر این نقش دیگر شهیدان مدافع حرم استان هم در مإموریت های مستشاری، نقشی مهم و قابل توجه بود .

وی اظهار کرد: پرورش چنین فرزندان برومندی در سایه مکتب اهلبیت علیهم السلام و نهضت سرخ عاشورا افتخاری برای شما پدران و مادران شهیدان است و صبر همسران و فرزندان شهدا نیز شایسته بهترین تجلیل ها می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: آثار خون شهدا در بیداری مردم مسلمان مصر، سوریه، عراق، بحرین ، یمن ودیگر کشورها مشاهده می شود.
وی افزود: همان طور که خداوند در قرآن فرموده است، شهدا زنده هستند و بعد از شهات هم می توانند در زندگی بشر تاثیرگذار باشند.
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان خاطر نشان کرد: همه خانواده شهدا افتخار کشور و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در واقع هر آنچه که ما هم اکنون از آن برخوردار هستیم به برکت خون شهدا و به برکت وجود خانواده های معظم شهدا می باشد

رستمی اجر بی نهایت خانواده شهدا در محضر الهی را یادآور شد و گفت: تقدیر ما از شما عزیزان به منزله پاسداشت مقام والای اسوه های صبر و حماسه و ایثار است؛ وگرنه ایثار شما خانواده های معظم شهدا قابل مقایسه با هیچ پاداش دنیوی نیست.در پایان این مراسم از همسران شهدای مدافع حرم  شهید محمد صاحب کرم و شهید محسن ماندنی با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/سپاس از اسماعیل خادم

نام:
ایمیل:
* نظر: