پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
همزمان با هفته بسیج،سرهنگ هاشم جمالی در بین الصلاتین نماز جمعه :

به گزارش تنویر  سرهنگ هاشم جمالی سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه امروز شهر زرقان انقراض مجموعه ناپاک داعشی را که به دست سپاه و رزمندگان بسیجی و مدافعان حرم صورت گرفت را به تمام دوست داران اهل بیت، انسانیت، عقلانیت، صلح و امنیت جهانی و امنیت کشور، سپاه پاسداران،سردار بزرگ اسلام سردار سلیمانی و مخصوصا مقام معظم رهبری تبریک گفت و  بیان کرد : پیروزی بر گروه تکفیری تروریستی داعش رهین هدایت‌های بصیرانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب، جان‌فشانی‌های مدافعین حرم، حزب‌الله لبنان، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، تلاش‌های مجاهدانه سردار رشید اسلام سردار سلیمانی است.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار ارتش ، سپاه و نیروهای مردمی در این مجاهدت تصریح کرد: همراهی و تعامل ایران و عراق و سوریه با خط مقاومت به توامندی های داخلی هر کشور در کسب این پیروزی تاثیر دو چندان داشت.

photo_2017-11-24_14-39-52

 

سرهنگ جمالی با اشاره به بی ادعا بودن فاطمیون افغانستان بیان کرد : فاطمیون یکی از نیروهای فعال شیعه و مبارز افغانستانی است که برای دفاع از حرم قهرمان کربلا عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری و حضرت رقیه سلام الله علیهما در مقابل نیروهای داعش در سوریه حضور  داشتند.

مسؤول خدمات کارکنان سپاه فجر افزود : در میان شهدا بسیاری از جوانان افغانی هم وجود داشتند که به دفاع از حرم حضرت زینب (س) شتافتند و در این راه به شهادت رسیدند اما گمنامی این شهدا  قابل مشاهده بود، مدافعانی که در گمنامی شهید شدند.

وی در ادامه به فرارسیدن هفته بسیج اشاره و اظهار کرد: تفکر و روحیه انقلابی، ولایتمداری، حفاظت از دستاوردهای انقلاب، حضور سریع و موثر در صحنه ها و تاثیر گذاری در جهاد سازندگی از ویژگی های بارز بسیج است.

نام:
ایمیل:
* نظر: