جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
به مناسبت هفته بسیج

به گزارش تنویر زرقان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی معاونت تعلیم و تربیت سپاه زرقان علیرضا زمانی همزمان با هفته بسیج از افتتاح دو مرکز و یک سایت در معاونت تعلیم و تربیت سپاه زرقان خبر داد و گفت: با افتتاح این مرکز فعالیتهای قرآنی در اولویت مأموریتهای معاونت تعلیم و تربیت سپاه زرقان تا پایان سال جاری قرار خواهد گرفت و مأموریت اصلی و کلیدی این مرکز شکوفایی استعدادهای قرآنی آحاد بسیجیان در پایگاههای مقاومت می باشد.
معاون محترم تعلیم و تربیت سپاه زرقان با اشاره به ظرفیتهای قرآنی در سطح بخش زرقان افزود: به دنبال موازی کاری و احداث ساختمان مجزا برای دارالقران نیستیم و معتقدیم با همکاری ظرفیتهای موجود در سطح شهر و انعقاد تفاهم نامه های همکاری مشترک میتوانیم به خوبی اهداف و مأموریتهای تعریف شده را در این راستا دنبال کنیم که البته رایزنی های لازم با برخی مجموعه های متفاوت انجام شده است لذا دارالقران بسیج با نظارت و مرکزیت دفتر معاونت تعلیم و تربیت کار خود را شروع کرده و انتظار میرود برپایی کلاسها و دوره های عمومی در محل پایگاههای مقاومت انجام شود که البته از ابتدای سال نیز برای هر پایگاه یک مدیر قرآنی منصوب کرده ایم.
وی ادامه داد: برای انسجام و رصد برنامه های قرآنی مدیر دارالقرآن ناحیه بر تمامی حلقات قرآنی و مدیران قرانی پایگاهها نظارت میکند و لازمه ی اینکار ارتباط مستمر مسئول دارالقران با مدیران قرآنی در سطح پایگاهها است که البته در آینده نزدیک شرح وظایف مدیران قرآنی پس از آماده سازی و اصلاحات لازم به حوزه ها و پایگاهها ابلاغ خواهد شد.
حجت الاسلام علیرضا زمانی پویایی و بازدهی زود هنگام فعالیتهای دارالقران را از نکات پر اهمیت برشمرد و گفت: با آغاز به کار این دارالقرآن طبق ابلاغاتی که به فرماندهان محترم حوزه های مقاومت شده است تمامی حلقات قرآنی در پایگاهها به صورت هدفمند جهت ارتقای سطح روخوانی و روانخوانی بسیجیان عادی و فعال در حوزه های شهری و روستایی برقرار خواهد شد و در صورت نیاز اعتبارات لازم برای دستیابی به عناوین فعالیتهای یاد شده پس از مصوب شدن در قرارگاه معاونت به پایگاه مورد نظر اختصاص داده خواهد شد.
معاون تعلیم و تربیت سپاه زرقان از آغاز به کار دارالقرآن بسیج با برپایی مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: مسابقات قرانی در سطح ناحیه و با نام نویسی حوزه های شهری و روستایی از خواهر و برادر در سه رشته متفاوت و در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶سال در نهم آذرماه در محل حسینیه امام خامنه ای و با حضور داوران قرانی انجام خواهد شد و برگزیدگان به مراحل استانی و کشوری به لطف خدا راه پیدا میکنند.
علاقه مندان میتوانند جهت اطلاع از جزئیات بیشتر مسابقات به حوزه های مقاومت مراجعه کنند.

حجت الاسلام زمانی در ادامه به مرکز مشاوره و پایگاه اطلاع رسانی معاونت اشاره کرد و گفت: مرکز مشاوره با همکاری بیمارستان امام حسن عسگری(ع) خدمات مشاوره در زمینه های فردی و خانوادگی ارائه خواهد داد.
وی افزود: نوبت دهی از طریق سایت مرکز مشاوره و پذیرش بیمارستان صورت خواهد گرفت و جزئیات بیشتر در آینده نزدیک بر روی پایگاه اطلاع رسانی معاونت نمایه خواهد شد.
گفتنی است پایگاه اطلاع رسانی معاونت تعلیم و تربیت سپاه زرقان به آدرس اینترنتی: salehin-zarghan.ir همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج نمایه شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: