آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
همزمان با هفته بسیج همایش امر به معروف و نهی از منکر ویژه مسئولین اجرایی و معلمان آموزش و پرورش در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فیروزآباد برگزار شد.
حجت السلام سید عزیز الله هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد صبح امروز چهارشنبه در همایش سالانه امر به معروف و نهی از منکر ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر, یک واجب فراموش شده است که باید احیا شود.

امام جمعه فیروزآباد افزود: باید امر به معروف و نهی از منکر تمرین و عادت شود و همه افراد جامعه این فریضه را انجام دهند تا به صورت فرهنگ عمومی نهادینه شود.

 

 ابراهیم استوار میمندی فرماندار فیروزآباد اظهار داشت: مهم‌ترین اصل دین اسلامی بحث و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر است.

فرماندار فیروزآباد گفت: آنچه که امروز بیش از همیشه جامعه ما به آن نیازمند است مسله امر به معروف و نهی از منکر است.

 

استوار میمندی با اشاره به اینکه اخلاق مداری در رعایت حقوق شهروندی حرف اول را می‌زند بیان کرد: اگر واقعاً بخواهیم در جامعه موثر باشیم باید منطق الهی را مدنظر قرار بدهیم.

 

نوذر مرادی کارشناس مسایل سیاسی در این همایش اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین معروف‌ها در درجه اول عبادت است، از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی و این امر به معروف است.

وی افزود: آمرین به معروف و ناهیان از منکر اخلاق خدا را در جامعه پیاده می‌کنند که باید قدردان آنان باشیم.

 

مرادی گفت: وقتی برای سرعت در زمینه رانندگی دوربین نصب می‌شود بایددلسوزان و آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید بیشتر تلاش کنند که قانون حمایت از آنان نیز نوشته شد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امروزه این فریضه کمرنگ شد که باید بدانیم چگونه و به چه نحو و شیوه ای این فریضه را انجام دهیم و این واجب کفایی را به درستی انجام دهیم و اجرای آن با تذکر لسانی آغاز می‌شود.

 

دکتر نوذر مرادی بیان کرد: رفع مشکلات مردم و رفع مسائل ارباب رجوع معروف و برخی فعالیت‌ها مانند بی حجابی، منکر است که باید اقدام صحیح انجام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: