کد خبر: ۱۱۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
عکس ؛
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان نی ریز، سلسله همایش های هادیان بصیر بسیج فرهنگیان نی ریز با گفتمان" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان نی ریز، سلسله همایش هادیان بصیر با حضور جناب سرهنگ ثواب مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز و اعضای شورای اجرایی و قشر بسیج فرهنگیان در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش نی ریز  برگزار شد.
در این همایش که  معاونت های مدیریت آموزش و پرورش آقایان منفردمعاونت مالی وپشیبانی، زارع معاونت پرورشی وتربیتی، ولی زاده معاونت آموزشی، و زراوشان کارشناس حراست، و مسئولین بسیج دانش آموزی برادرحسین پور و بسیج حوزه ی شهید سرافراز برادر مظفری هم حضور داشتند
 در ابتدا مهدی خواجه زاده مدیریت بسیج فرهنگیان ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته ی بسیج ، گزارشی از فعالیتهای انجام شده این کانون را ارائه نمود.
 در ادامه جناب سرهنگ ثواب مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز به تشریح روند اجرای طرحهای اقتصادی و اردوهای جهادی پرداخت و ضمن تشویق بسیجیان فرهنگی آنان را به حضور و همکاری در اردوهای جهادی فراخواند و گفت که ابتدا می توان از بافتهای فرسوده ی شهر خود و وستاهای اطراف شروع کرد و نیازهای مناطق را در حد توان انجام داد.
ایشان تاکید کرد فرهنگیان بسیجی می توانند با اریه طرحهای اقتصادی زود بازده با حداقل امکانات در شهر نی ریز اقدام و ایجاد شغل نمایند و زمینه ی پیشرفت شهر را محیا کنند.
 و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ با همین گفتمان برگزار و در پایان به پاس خدمات و همکاری های ارزشمند بسیجیان فرهنگی آقایان علی صغیر و حسن میزعبداللهی با اهداء هدیه از آنان تقدیر وتجلیل شد.
هادیان بصیر کانون بسیج فرهنگیان نی ریزهادیان بصیر کانون بسیج فرهنگیان نی ریزهادیان بصیر کانون بسیج فرهنگیان نی ریزهادیان بصیر کانون بسیج فرهنگیان نی ریزهادیان بصیر کانون بسیج فرهنگیان نی ریز
نام:
ایمیل:
* نظر: